Al 4 dagen in Bradenton - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu Al 4 dagen in Bradenton - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

Al 4 dagen in Bradenton

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

06 Januari 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

omg sorry dat ik zo laat schrijf maar het was nogal drukjes.

OKeey ik zal het kort en krachtig vertellen, ik vloog 3 januari 10.10 uur met sven we moesten overstappen op Atlanta.Maar sven had het al keer meegemaakt in september dus het was best makkelijk.

Maandag aangekomen:

Ik heb 2 koffers van precies 23 kilo en een van die koffers heeft tijdens de reis een wieltje verloren dus dat was best klote.

Maarja ik werd gelukkig opgehaald en stapte in een mega auto. ( me coach is Betsy nagelsen McCormack. Ze heeft veel grand slams gespeeld en ook in de finales gestaan zoals Australie Open,met de dubbel heeft ze de finale gewonnen. ) ( haar overleden man heeft IMG acadamic opgericht en doorverkocht )

Maarja even een intro voor Betsy.
We gingen naar haar mega villa en ik ontmoeten de dochter van Nick bolletterie. Maar Betsy woont op de IMG academy / bolletterie. Zo ik keek al me ogen uit want dat is egt een droom om daar te zijn. (alle tennis toppers komen van nick bolletterie. )

Maar omdat het meisje waar ik mijn kamer moet delen pas donderdag komt en nog niet alles geregeld was, was mijn slaap plaats in het huis van de nicht van Betsy en dat is tegenoverhaar huis ook in villa. Ik heb egt heerlijke kamer met badkamer en een super dik groot bed.

In de avond ging sven me nog een rondleiding geven door de enorme campus.

Dinsdag:

Ik moest om 9 uur bij Betsy zijn want ik moest een toets doen om te kijken wat voor niveau ik heb voor mijn schoolvakken. Dat duurde 2,5 uur ofso. Was niet zo moeilijk.

Toen ging ik met betsy alle appartementen af waar ik kan wonen met het tennismeisje. ( er zitten 8 meiden in het team , 1 tje heeft 2 keer de drugs test niet gehaald en is er uit gekickt , 1 tje is er zomaar mee gestopt en dat meisje waar ik mee zit zat eerst in een ander huis met 3 andere meiden maar ze wou zuper serieus zijn en die andere meiden gingen uit en naar wedstrijden van andere enzo dus dat klikte niet ) .
Maar in alle kamers zaten geen meubels dus ik schok wel ik moest dus dan alles zelf kopen en ik weet neit eens waar de super markt is en ik kan erniet eens heen zonder auto.

Ik heb ook op champions walk gekeken waar sven zit maardaar waren ook geen meubels.

Het is allemaal 850dollar per 6 maanden ofso.

Toen gingen we naar een mobiel kijken maar dat was super duur 60 dollar prepaid per maand en dan heb je je mobiel nog niet. Daarna gingne we lunchen in een sport restaurant met betsy ik en sven en er hingen echt 20 tv's met allemaal sport typich amerikaans. ik kreeg ook zo veel eten dat ikhet wel logisch vond dat hier iedereen zoo dik is.
Betsy betaalde super aardig.

Sven en ik gingen tennissen en ik keek egt me ogen uit zooo veel tennisbanen hier niet normaal en zoo mooi!! Maar is hardcore en de bal stuit heel hoog op. Sven tennist best goed terwijl hij het nooit doet.

Daarna had ik nog bij Betsy gegeten.

Betsy heeft ook een dochter van 13 jaar ze heet Maggie

Zij is de enige die gratis tennislessen van Nick Bolletterie heeft gekregen en heeft afgewezen. Ze heeft even getennist maar doet nu alleen highschool op SCF( SCF is mijn school STate College Of Florida dat zit preceis naast bollettiere)

Ze is super bijdehand en ze doet expres 2 verschillende schoenen aan omdat ze een statement wil maken ofso. ZE had ook nog van oud en nieuw allemaal verf op haar gezich wat er niet afging, maar het maakte haar gewoon niet uit en ging met allemaal gekleurde strepen op heet gezicht naar school.

Toen
Woensdag:

Was 9 uur bij Besty om te ontbijten : een bagel met boter , peanut butter, jam ( moest ik proberen van de oom van Betsy omdat hij dat altijd eet sochtends en heel lekker is ofso) niet egt dus:P

Toen kwam sven en we gingen lunchen hij ging de cafetaria in want ik mag daar niet in want de img school is super streng. Sven nam wat voor mij mee.

Sven moest half 2 honkballen tot half 5 dus ik ging mee om te kijken. We moesten helemaal met een treintje naar de honkbal velden omdat die zo ver weg liggen en img is best groot.

Super super mooie honkbal velden niet normaal. En sven heeft les met een hele grote groep, ze hebben allemaal de zelfde honkbal kleren van Img. en ze moesten de eerst 40 minuten opwarmen met strechen enzo. Maar hun doen tog rare oefeningen die ik nog nooit gezien heb ik mijn leven. Maar ook zoo saai het is op de grond liggen en heup omhoog en bennen omhoog houden en ze moesten egt elke spier opwarmen en strechen niet normaal.

Toen ging ik met Besty en de assistent coach ( een man van 24 super aardig ) tennissen. Was wel spannend maar ging wel goed en ze waren gelukkig erg anthousiast. Het was egt super warm dus ik had al na 1 seconde knal rood hoofd:P

Daarna moesten we naar een vrouw om mijn lessen te bespreken . Ik heb 17 uur het is alleen maar engels en wiskunde. 5 uur wiskunde. Maariedereen heeft 12 of 15 uur dus ik heb weer meer dan andere. Ik mag wiskunde ook laten vallen maar dan mag ik bij engels geen een probleem om slecht staan anders word ik van de school getrapt want je moet minimaal 12 uur hebben.

Toen zag ik de basketbal jongens omg die zijn egt mega want een beesten allemaal donker.

Toen gingen we weer tennisen , we haalden een nieuw meisje op die Betsy had gemailt of ze bij het team mocht. Ze woonde op Champions Walk waar sven ook woont op IMG. en ze heeft teon ze 18 was 1 jaar om Img getennist.
Dus ik zat zo van neee ze is vast heel goed enzo.

Maar ze bakte er niet zo veel van teon we gingen tennissen dus ik was egt stom verbaasd.

Ik speelde met de assistent coach en hij is vroeger ook leraar geweest en wil me helpen met alles als school niet lukt enzo dus dat is vet handig.

Daarna gingen we in een appartement kijken met meubels was super mooi en met een vet groot bed en eigen badkamer en afwasmachine enzo. DAar woont de assistent ook met een andere jongen die tenniscoach is bij IMG.

Toen werd ik bij Sven afgezet en wij hebben bij Subway wat gegeten.

Sven mag maar 1 uur weg zijn hij moet zich dan uitschrijven en hij mag niet in het gebied komen waar ik zit ook al is dat heel dichtbij. Hij heeft een super kleine kamer en huisje en bed. Hij is best jaloers op mijn huis:P hij doet tot nu toe veel stiekem maar hij krijgt als zehet door hebben vet veel straf punten hij krijgt al straf punten als hij zijn bed niet opmaakt of als hij te laat komt. Ze zijn super streng als je onder de 18 ben mag je neit zomaar buiten te campus alleen alsje moeder en iemand boven 18 in ameirka je uit schrijft. ER mag nooit een meisje bij hun in de kamer komen of je mag ook nooit met een meisje omgaan ongeveer relatie is ongeveer verboden in Img academy.

Hij heeft een huis mentor die hun elke keer controleerd om kwart voor 10 moeten alle lichten uit en voor het donker moet je al in je kamer zijn. Hij komt om 11 uur controleren hij komt om 2 uur controleren en om 4 uur ofso. Hij komt gewoon met eene zaklamp binnen stormen gewoon als sven slaapt enzo. Egt overdreven. Hij moet overal ze ID kaart van IMG mee nemen om ergens te heen te kunnen gaan of te kunnen eten.



  • 06 Januari 2011 - 21:03

    Jitse:

    wat een verhaal jetje

  • 06 Januari 2011 - 21:40

    Vik!:

    Jet!:)

    Klinkt allemaal erg leuk moet ik zegge ben erg jaloers! k blijf je wel volge enne ben erg beniewd naar de tennisles enzo daar, en t niveau van de heren kan je daar ff op lette:P?
    succes!

    xxx

  • 06 Januari 2011 - 22:58

    Safiera Kho:

    Hee jet;)

    Echt super leuk om te lezen ik heb alleen een vraagje. Want, hoe is je roommate dat tennismeisje kan je het met haar vinden? Ik vind het echt leuk voor je je gaat echt leuke dingen meemaken! Haha het is echt een big house en vet leuk dat je helemaal in dat amerikaanse sfeertje bent :P Niet zo dik worden als de meeste van hun hea?! Blijf vooral van deze blogs schrijven echt leuk om ze te lezen zoals wanneer je eigenlijk met school bezig moet zijn(A)

    Kus.xx. Safiera

  • 07 Januari 2011 - 10:44

    Simone:

    Hoi Lieve schat!
    Ik weet wel wat je moet gaan studeren journalisme!! Dan kan jij heel veel schrijven en vragen stellen!
    Kus Mam

  • 07 Januari 2011 - 12:14

    Anna Rootjes:

    Jammer dat ik je helemaal niet meer gezien heb gek!
    maar zo te horen is t leuk in US. leuke verhalen en ben benieuwd naar je volgende belevenissen
    X
    Ann

  • 07 Januari 2011 - 14:36

    Lotte Lehman:

    hee jet! wat een lang verhaal zeg, haha echt leuk om alles te horen:) en super leuk dat je foto's er bij hebt gedaan!:D have fun and goodluck en ik hoor van je xxx

  • 07 Januari 2011 - 17:05

    Tiny:

    hoy jet, wat leuk om je verslag te lezen .Ik heb er van genoten en blijf je volgen hoor.Heel veel plezier en geniet er van Liefs Tiny

  • 07 Januari 2011 - 20:22

    Rene:

    Hey Jet, klinkt allemaal top zeg! Ik ben net weer terug uit Miami. Was bijna nog even jouw kant op gereden om je van de luchthaven te halen :-) Je krijgt nog dikke kussen en knuffels van Hans en Norah. Laat even weten wanneer je op skype zit. Wil je graag nog even spreken om alle verhalen te horen. Geniet er van en doe je best. Dikke kus x

  • 08 Januari 2011 - 12:45

    Erwin:

    Lieve jet wat leuk om je op deze manier te volgen en je weet veel respect van mij. Kus erwin

  • 08 Januari 2011 - 19:10

    Pap:

    hoi jetser, wat een belevenis en wat leuk dat het allemaal zo lekker loopt!!!! goed dat je dit zo bij houdt want dan heb je ook gelijk een dagboek te pakken. kom net terug uit duitsland met de nieuwe bolide. lekkere auto zeg! was bij de kollektie bespreking van Frieda & Freddies en de kollektie ziet er super uit!! zitten weer top dingen bij voor jou en fran.(-: maar ja het is wel de winter kollektie dus voor jou allen de t-shirts en sweats!! Hou jou ook op de hoogte alleen zit ik vanaf maandag de hele week in duitsland voor kollektie besprekingen. HUGS & KiSSES, DADDY COOL

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 52697

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: