HOOGTE punten en diepte punten. - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu HOOGTE punten en diepte punten. - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

HOOGTE punten en diepte punten.

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

13 Januari 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

Omg ik heb zo veel meegemaakt ik hoop dat ik nog alles weet. En sinds ik had gezegt dat het weer zo lekker was is het opeens heel koud geworden hier soort nederlandse koude kille wind..

Maandag: `10 januari

ik stond expres half 8 op omdat ik half 9 weg wou gaan want dan was ik lekker optijd op school en had ik nog tijd om te zoeken. ( 9 uur begon engels lezen )

Ik stond dus lekker vroeg op en ging naar de badkamer omdat daar een grote kast is waar ik mijn kleren in heb gedaan. Ging de badkamer niet open was het vanbinnen op slot gegaan.omg ik de eigenaar bellen van het appartement en zijn vrouw kwam pas rond half 9 met een puntje van een vork. Open dus ik kwam zowieso te laat. Toen ik er was kon ik gebouw 25 niet vinden ik zoeken als een gek en ik vragen maar niemand wist het toen nar de office gaan, ze vroegen heb je een speciale les ofso? ik zo nee or gewoon engels toen zeiden ze zit je niet op state college of florida? ik zo ja dat is dit tog. Nee dit is de technical instituut ofso. OMg ik schaamde me dood. State college of florida was een straat tegenover de technical instituut en ze hebben de zelfde blauwe kleur dak op de gebouwen. het was al ondertussen kwart voor 10 en door nog zoeken in SCF kwam ik egt meer dan 1 uur te laat in de klas.

Daarna had ik om half 11 grammer en ik dacht okeey daar ga ik optijd komen maar ik kan het maar niet vinden ik heb iedereen weer gevraagd en zo egt een ramp. Toen had ik even half uur pauze tot de andere les begon en betsy haalde me op om naar het appertement te gaan want Mariana had nog geen sleutel en ze wou graag haar spullen naar binnen brengen.Daarna bracht betsy me terug naar gebouw 28 omdat ik writing engels had en ik dacht dat ik 28 had opgeschreven of 20, omdat het onlees baar was( ik schreef lelijk). dus ik zoeken in 28 in 20 en in 25 maar ik kwam in een biologie klas enzo. egt vreselijk. ik moest dus in 18 zijn en kwam dus weer te laat maar gelukkig was het allemaal nog niet erg omdat het de eerste week is.

Toen wist ik niet meer hoe ik terug moest lopen ik kwam op allemaal wegen die ik nog nooit gezien had en mariana wist ook niet meer de naam van onze straat teon ik haar belde. dus ik was weer uren lopen gelukkig zag betsy me lopen en mocht ik mee rijden naar huis, ze zei opeens ja om 3 uur hebben we een meeting met nick bollettieri omg dacht ik niet nuuu ik heb niet gegeten,heb alleen maar gelopen en heb super honger enzo, eigenlijk kon ik ook niet mee omdat ik te laat van school was en nog geen tenniskleren aan had maar ik pakte snel tenniskleren en jumpte in de auto. We reden naar de tennisbanen van SCF en daar waren alle meiden van het team. Dus dat was egt leuk om ze te onmoeten. Gelukkig was ik niet de enige die zicht niet lekker voelde, er waren paar ziek en geblesseerd en hadden nog niet getennist, maar tog gingen we naar bollettieri.Betsy wist nog niet of we gingen tennissen met hem of alleen ontmoeten. Mijn hard klopte super hard het was egt super spannnend.

We kwamen aan en nick bollettieri gaf les aan Vikkie de nieuwe Williams ze is 14 en egt super goed. ze heeft ook schollar ship gekregen van nick en traint al lang bij hem. We werden voor gesteld en moesten gelijk tennissen. we moesten omstebuurt slaan om 2 netspelers. Bij elke fout ging hij gelijk vikkie er bij halen om te laten zien heo het moet hij gaf zooo veel tips niet normaal en hoe hij traint en hoe hij toppers traint enzo. Bij mij ging het egt goed en bij die andere niet egt. dus hij was egt positief. we moesten volleren en de nieuwe technick is om dubbel handige backhand volley te doen.dus dat ging hij aanleren. Toen moesten we op de grond zitten en las hij allemaal zinnen op van beroemd heden in de sport en succesvolle mensen, jammer genoeg verstond ik niet alles.

Nick Bollettieri is egt een bijzondere succesvol en fasinerende man en hij is al 80 ofso.

Toen moest vikkie een dril doen dat ze op en einde op de grond viel van vermoeid heid. Een dikke neger geeft steeds aan.

Ik werd geroepen door Betsy, Ik ontmoeten Olliver een nederlandse man die de vader van sven kent en sven groeneveld en die alles voor bollettieri regeld. Hij wil een dutch avond regelen met allemaal nederlandse kinderen ofso. maar volgens mij zijn alleen sven ik en sem dat. ( sem is een jongen die al 3 jaar op bolletieri zit mijn leeftijd. )

Toen we naar huis gingen vroeg ik of ik naar sven kon gaan en ze wou niet dat ik in het donker naar huis liep dus ze had sven uitgeschreven om met mij terug te lopen. Ik had woensdag pas om 3 uur les maar moest op 2uur bij de tennisbaan zijn voor de foto's. We moesten ons shirt aan dus ik werd opgehaald door Patrick maar was me sleutel kwijt. dus wij het hele huis door zoeken en uiteindleijk zat hij in een klein vakje van me tas:S Daarna kwamen we daar aan en moest ik ook opeens het rokje aan dus wij weer terug. Toen we allemaal in een V stonden voor het SCF gebouw moest ik betsy tennisschoenen. Ook werden er hoofdfoto's gemaakt. Deze foto's komen in bladen op posters en op de site. www.scf.edu de meiden moesten trainen maar ik had om 3 uur les dus ik kon niet trainen. Door de foto's kwam ik weer te laat. Ik leerde een meisje kennen waar van ik dacht dat zij de enige van mijn leeftijd was. omdat iedereen al 20 30 of zelfs 40 is in mijn klas. Ik snap het niet omdat een junior college is maar iedereen is egt oud ik hoorde dat alleen bij engels dat is. Maar dat meisje heeft al een kind van paar maanden en is 23 ofso. dus ze vroeg aan mij of ik getrouwd was. omg .Ik zit in elke klas met haar.

We mochten overal eerder weg omdat het pas volgende week egt begint. ik kreeg bij math een rondleiding door lab en computers. Ik ging naar school naar sven om daar te kunnen eten. ( er is soort pizza/sandwich winkel daar). Ik had sokken en trui gevraagd aan sven want het is opeens egt koud hier.

Woensdag: 12 januari

ik moest 9 uur op school zijn voor reading ik kwam in de les en ze zei dat ik niet op de lijst stond dus ik moest naar de office om te vragen waarom niet. Ik kwam er achter dat al mijn klassen zijn gedropt omdat ik nog niet betaald heb. Maar ze hadden tegen mijn vader gezegt dat ik tot 15 januari kan betalen dus heel vreemd. Ik heb uren bij de office gezeten en werd overal heen gestuurd ik moest naar financieel aid , ik moest een nieuw rooster registreren, een eerdere vak reading kon ik opeens niet meer kiezen omdat het vol zat ofso en zo waren er nog meer problemen. Uitendelijk had ik een nieuw rooster, maar ik had 5 uur wiskunde die ik eigenlijk niet nodig had en het koste ook nog is extra veel geld. dus haalde ik dat weg en na uren had ik eindelijk een goed rooster. Gelukkig is hier egt iedereen super aardig. Toen wou me moeder betalen lukte het weer niet en weet ik het super gedoe. Want ik kon niet morgen betalen omdat ze anders me weer uit de klassen droppen ( ze doen dat dan elke avond)

Uiteindelijk ging ik naar huis en ging ik om half 3 trainen met het team. Betsy neemt altijd haar sterio mee met muziek dus dat is egt gezellig. We kregen een super goede preek van betsy en patrick dat we voor onze college op komen samen als een team en blijven vechten tot het einde en dat we laatste 3 van Florida kampioenschappen willen worden want dan kunnen we naar het nationale toernooi dus dat zijn de beste ofso van amerika en moeten we ook met het vliegtuig ergens heen en dat is het laaste toernooi van dit seizoen.

Daarna gingen we trainen en het ging egt lekker. Ik zag nu de meiden egt tennissen en 1tje is egt super goed een lange negerin van Frankrijk die een schollar ship heeft. En de columbiaanse Mariane( mijn kamergenoot) is ook erg goed ze vecht als een wilde ze haald elke bal enzo. Daarna het andere franse schollar ship meisje waar ik mee speelde was ook wel goed ze is enorm aardig. De rest is gewoon.

WE hadden drills en er stond een koude harde wind dat iedereen gewoon met lange broek en shirt trainde.

Ik had om 5.30 les en we trainde gewoon van 2.30 tot 5 uur dus ik moest super opschieten om niet weer te laat komen jammer genoeg was ik dat weer:P Ik heb egt zulke leuke en aardige leraren. En werd bevriend met een franse leraar. DE stoeltjes zitenn aan de tafel vast en je zit altijd alleen.

Daarna ben ik langs sven gegaan om daar te eten. ( hij kan eten halen gratis en neemt dat extra veel zodat ik mee kan eten ) We gingen ergens zitten uit de wind en naar soort speelhuis waar je kan computeren en tafeltennisen maar daar zitten allemaal indiers. Er was om 9 uur ijs bij cafeteria waarik achter kwam omdat het daar opeens heel druk was. Terwijl het normaal half8 sluit. WAt sven nog niet eens wist.

Donderdag: 13 januari

Uitgeslapen tot 10 uur het was egt heel koud vannacht. Sven was daardoor al om 4 uur wakker omdat hij 1 dun dekentje heeft.Ik heb er 3. Ik heb eerste training en daarna speech les van half 6 tot 6.50. daarna reading. van 7 tot 8.20

xxxx


  • 13 Januari 2011 - 20:42

    Maarten:

    'Toen moest vikkie een dril doen dat ze op en einde op de grond viel van vermoeid heid. Een dikke neger geeft steeds aan.'
    leg is uit?:P
    voor de rest heb je het wel naar je zin daar? ik spreek jee x

  • 13 Januari 2011 - 21:33

    Michel Daddy Cool:

    Hoi lieverd, that's the way to go!!! In het begin is alles een beetje onwennig. keep your eyes and ears open! Leg maarten nog even uit wat "aangeven" is! De man heeft nooit echt talent gehad met een balsport! (-: en werd ook door de aangevers een beetje gemeden......... kisses , pap

  • 14 Januari 2011 - 01:16

    Antwoord Op Maarten::

    Vicky is het meisje die een schollar ship heeft gekregen bij nick bollettieri. Die ging voor ons alles voordoen hoe ze getraint word. en op het einde viel ze op de grond van vermoeidheid omdat de drill super zwaar was. En nick bollettieri geeft niet de ballen aan maar een dikke neger. :P

    en de rest het is hier egt super top!!xxxxx juliette

  • 14 Januari 2011 - 01:24

    Antwoord Op Michel: :

    heej pap ik ken een ander maarten dan maarten langeveld dus ik denk niet dat het langeveld is :P xxxx juliette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 2154
Totaal aantal bezoekers 52691

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: