van miami tot lakeland - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu van miami tot lakeland - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

van miami tot lakeland

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

14 Februari 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

Heej lieve lezers,

Miami was leuk maar enorm heet en vemoeiend. We hadden vrijdag 8-1 van broward gewonnen ( alleen annsophie moest opgeven) en gingen die avond uiteten in oliver garden we hadden 20 dollar voor de lunch en avondeten gegeten maar we hadden 90 dollar boven ons buffet en betsy moest dus bij betalen:P Zaterdag tegen barry we verloren 8-1 ze waren super goed en ik moest tegen belgisch meisje en ze waren allemaal 23 en allemaal van het buitenland. vele van frankrijk. Die avond lekker in het hotel gegeten. Ik zat met Tiffanie in de kamer. naast ons zat laurance lorence en annsophie en andere kamerzat maggie lacey en mariana. en betsy en patrik hadden hun eigen kamer.

Ik had het super gezellig met tiffanie en lorence op mijn kamer ze vertelde enorme verhalen en we zouden eigenlijk huiswerk doen maar dat kwam er maar niet van.

Zondag tegen Nova ik was egt kapot van de hitte en al die wedstrijden. en mariana was geblesseerd dus ik moest met tiffannie dubbelen. Het ging vandaag egt niet we hadden 6-3 verloren.

die avond terug met het busje iedereen sliep en was dood.

Maandag : 7februari

geen training gewone dag.
Dindag:

training die avond naar sven gegaan we gingen tennisen sven bakte er niks van .

Woensdag : 9februari

geen school weer wedstrijd tegen florida southern D2 nummer 14 ze waren ook erg goed. 9-0 verloren mariana speelde weer niet . de meiden van het team hadden beetje conflict met betsy en patrick en andersom. Maarja dus de sfeer was egt vreselijk in de bus. gelukkig kunnen wij de meiden van het team het super goed vinden met elkaar. ( behalve mariana) .

ik en lacey en tiffanie gingen naar de basketbal wedstrijd gelijk toen we thuis waren .De jongens hadden verloren maar het was egt weer super leuk om te zien. De coaches schreeuwen egt tegen ze.

Donderdag zouden we eigenlijk weer een wedstrijd hebben tegen ASA institute maar omdat iedereen gewoon op was ging dat niet door.
we hadden krachttrainig maar omdat mijn telefoon dood was moest ik nieuwe belminuten kopen en wist ik niet dat we krachttrainig hadden.

Vrijdag: training om half 12 in de avond zou ik en lacey naar groepsles bodystep gaan in lifstyle maar sven kwam na mij toe na training omdat hij eerder klaar was dus ik had lacey afgezegt we hadden weer pannekoeken gemaakt als avondeten. maar betsy had hem maar voor die avond uitgesignt dus hij moest snel terug.

Zaterdag moest ik om 2 uur tegen Bethune Cookman een D1! en sven om 1 uur tegen Tampa! die staan nummer 1 van D2 dus super goed. Ik ging snel nog even kijken bij hem en hij gooide als de beste van het hele team en van het tampa team. het ging dus egt super goed bij hem. ze verloren 12-8.

Omdat ann sophie niet naar krachttraining was gekomen donderdag mocht ze niet mee doen. we stonden dus al 2-0 achter. maar we wonnen met 5-4 ik won me enkel me dubbel verloren we.

na de wedstrijd was ik naar svne gegaan ik ging gewoon in ze kamer zitten want het was egt heel koud buiten 10 graden en gelukkig was ik niet gesnapt. Ik had betsy gesmst en gebeld maar ze nam niet op dus ik was met sven naar haar toe gegaan omdat ze egt 1 minuut van sven afwoont. maar ze had het druk en blallbalbllal dus ze kan niet uitsignen. gelukkig wou ze wel voor morgen uitsignen.

Zondag 13 februari:

ik werd wakker en sven belde dat hij niet kon uitsignen omdat er een verkrachter rond loopt in bradenton en jongens tussen de 16-18 dus niet uit IMG mogen. Dus betsy moest weer uitsignen maar dat duurde weer super lang voor dat ze dat deed. Ik was onder tussen met lacey naar lifestyle gegaan. er is daar een sauna jaccuzie stoomkamer en zwembad super chill . er zijn ook heel veel gewichten!

daarna sven opgehaald en we gingen uiteten in south philly dat tegenover mijn appartementen complex zit het was egt een schattige klein restaurantje.

sven ging naar huis en ik ging thuis de grammy awards kijken !

Maandag:

sven heeft een onderlinge wedstrijd en ik heb geen training dus ik ga kijken en daarna met lacey naar lifestyle!

xxxxxxxxxxxxxxx

  • 14 Februari 2011 - 17:44

    Mam:

    Wat is dat voor een verhaal met " verkrachter" !! Dan moet jij ook oppassen! Waar blijven de foto' s ? Dikke kus Mam

  • 19 Februari 2011 - 11:46

    Annemarie De Haas:

    Halloha miss Valentine,
    Ik sprak gister je vader en die tipte me over jouw avonturen. Michel vertelde vol trots van de toffe tennis belevenissen van zijn oudste dochter in de States. Wow, wat gaaf zeg!
    Vol nieuwsgierigheid ben ik net begonnen met je verslag van 14 februari van afgelopen maandag. Hebben die Amerikanen je op deze speciale dag nog een beetje extra verwend? Of was Sven de man van de surprise;)
    Jeetje Jet, wat geweldig om daar te zijn, hoe cool wil je het hebben?!
    Geniet met volle teugen van al deze prachtige ervaringen. Tennis je helemaal suf en tussendoor lekker een beetje netwerken kan natuurlijk ook geen kwaad. (Enne, doe die Nick Bolletieri de greetings van Annie from Holland.)
    Pas goed op jezelf en neem het ervan
    overthere!
    Toedeloei & liefs uit Heiloo,
    Annemarie
    en XXX van Ger, Huck & Zeb

  • 19 Februari 2011 - 23:03

    Juliette:

    haha hello the haases:P
    hahahh jaa wat een avonturen hier in me uppie:P hahah snap je de verhalen een beetje:P haha geen verwennerij hier :P hard werken is de motto:P omg nick bolletieri wat een mannetje geweldig! ik doe de groetjes! Hoe is het leven bij jullie? hoe is het met je lieve zoons?:P

    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx liefs uit florida(L)

  • 20 Februari 2011 - 09:10

    Pap:

    Over excitement gesproken! Ik heb vrijdagavond met ouwe Haas Ger & friends het "wereld beroemde Monnikenpad" gelopen!! Een belevenis die een enorme indruk heeft achter gelaten vooral in de rug van Henk Kaandorp. Het Monnikenpad is een wandeling die begint bij het maalwater en eindigt bij de Abdij in Egmond Binnen.
    Ja die Ger zit vol met ideeen!?! Zou hij wat mee moeten doen....ha,ha!! Was leuk en zeker om die ouwe heiloo'r vrinden weer eens te zien en spreken. Daar sprak ik dus Annemarie en heb over je avontuur verteld.

    Gisteren zaten we de hele dag in Dusseldorf voor een kollektie bespreking. Daarna even de stad in geweest en even een lekker hapje gegeten in het Hafen gebied. Erg leuk!! Goed lieverd, we spreken elkaar vanmiddag> Kus, Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 229
Totaal aantal bezoekers 52695

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: