Enorm leuke dagen! - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu Enorm leuke dagen! - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

Enorm leuke dagen!

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

23 Februari 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

Maandag:
14 februari:

sven heeft een onderlinge wedstrijd en ik heb geen training dus ik ging kijken en daarna met lacey naar lifestyle! We gingen in de sauna in de stoomkamer in de jacuzzi and in het zwembad. Ja dat hebben ze daar allemaal! Daarna school gewoon.

15 februari:

Ik werd door lacey eerder opgehaald omdat ik gevraagd had of we samen een automatisch vertaler konden kopen omdat ik morgen een essay in class heb en dat betekent je moet in 1uur en 20 min een heel essay schrijven. Maar nergens hadden ze dat natuurlijk van engels naar nederlands.

16 februari:

Essay in class ging best goed dacht ik maar ik had maar 50 procent dus was niet goed... hij zei jaa je hebt het beste engels van de klas en je bent erg slim maar je bent gewoon lui en je volgt niet de instruties maar ik was helemal niet lui en ik doe vet hard me best... en ik had maar 1 instrutie niet gevolgd omdat ik dat niet snapte.

thursday:

niks bezonder wel dat de oude mensen in mijn klas egt kinderachtig zijn en nogmet propjes gooien naar elkaar:S:P en datik 10 kilo ben aangekomen met de amerikaanse voedselhier en dat ik sinds kort gewoon 6 donuts in ene avond achter elkaar kan eten. en dat ik opeens donuts lus ( ik luste nooit donuts)

Friday 18:

moesten tegen st. petersburg college we verloren 9-0 maar onze nummer 1 is geblesseerd en we speelde om klay en ze waren egt heel goed heel vast en alles ging goed bij hun. ik verloor net aan.

Na de wedstrijd hadden paar meiden van me team een soort ruzie over dat lacey nu met mariana beetje omgaat en dat pikken de andere meiden niet omdat ze mariana haten. maar ik snapte het maar niet omdat ik het egt geen probleem vind en het ging ook over dat ze niet geod enough supporten omg! en ik sta er echt tussen omdat ik met iedereen goed kan omgaan. loren moest huilen erom...

saterday 19 february.
Ik en lacey gingen naar bodyflow in lifestyle dat is yoga het was egt leuk en goed ook nog krachttraining gedaan samen.

daarna jana opgehaald.
Ik lacey en jana gingen naar het strand het was egt super lekker weer en het was egt geweldig! we gingen naar een soort prive strandje en het water was wel koud maar heerlijk! mijn rug was lekker verbrand maar was zon toeval was was dat we een ijsje gingen halen en dat de ijsman vroeg of we ook na het festival gingen. Dus wij kwamen er achter dat er een festival was. Dus wij gingen de rij met auto's achter na en gingen dus naar het festival. Het was egt een amerikaanse festival met allemaal hamburger tenten en een piraten schip. en allemaal vieze dikke snorre mannetjes die hamburgers aan het vreten zijn.

Maar jana wou persee een hotdog en na half uur zoeken was kreeg ze haar hotdog en ze vrat het ook egt als een amerikaan overal zat ketchup op haar gezicht:P oja ze was genaaid met ene ketting die ze gekocht had. dus ging ze met allemaal ketchup rond haar mond terug naar de verkoper om te klagen:P

Toen nam ze nog een hotdog en daarna ging ze op de bull ride! omg het was zoo grappig al die vieze mannetjes stonden te kijken hoe ze dat deed en ze gilde alles bij elkaar en haar hele jurkje ging naar beneden . filmpje staat op facebook!

20 sunday february!

Op vrijdag, zaterdag en zondag waren er honkbal wedstrijden op scf van scf. Ze moesten 3 dagen tegen de zelfde. Ik en jana en lacey gingen kijken op zondag en het was zooo enorm gaaf !!! 6 HOMERUNS!! zoo gaaf en super spanned ze verloren met 1 punte 15-14 ofso en ze stonden met 10-2 achter en er waren egt goede slagen en er werd enorm gegooid.en ze kwamen terug op 10-9. We zaten bij de tegenstander supporters en we gingen scf enorm aanmoedigen maar halve wegen gingen we de tegen partij aanmoedigen. omdat iederen om ons heen voor hun was:P

daarna gingen we naar wallmarkt om een fiets voor sven te kopen ik kocht een super coole beach bike for hem blauw met wit. een fiets kost hier maar 90 dollar. daarna de fiets bij sven afgezet en naar huis gegaan voor huiswerk.

maandag 21 februari:

post verzonden naar huis en nog beetje van nog een honkbal game gezien van scf op scf maar ik moest naar school. dus niet kunne afzien.
na school om half 8 werd ik opgehaald door lacey omdat lacey en ik door jana waren uitgenodigd om uiteten te gaan met haar en haar moeder in sarasota. Het was egt een duur restaurant en haar moeder is 60 jaar en haar vader 80 jaar! ze heeft ene half broer van 50 jaar:P maarja haar moeder zag er erg rijk uit en ze zag er helemaal niet uit als 60 en ze was echt super aardig!! ik had een gerecht van 30 dollar ( ik nam nog het goedkoopste )en het was echt super lekker dit is weer sinds kort dat ik echt lekker gegeten heb. sinds dat ik hier ben.. de moeder betaalde echt enorm lief!
Jana vertelde dat ze gewoon keer stiekem naar newyork had gevlogen zonder dat haar moeder het wist met de credit card van haar moeder:P
en dat ze voor 400 dollar laats geshopt had. enzo:P omgomg!


dinsdag 22 februari:

Ik was heel sportief vandaag:

ik had me wekker om 9 uur gezet normaal slaap ik tot 11 uur uit ofso. 10.30 was yoga het is een half uur fietsen dus ik ging om 10 uur weg. Het was enorm goed ikword steeds soepeler:P daarna nog kracht en snel naar huis voor school en huiswerk. na school na sven ik was in zijn huismaar er kwam een controleur dus ik moest in de kast verstoppen. svens hart ging zo hard te keer hij piste in zijn broek hij was zooo bang dat hij gesnapt zou worden want dan kan hij zo van img kunnen worden afgetrapt.

woensdag 23 february:

tegen hillsborough een junior college zijn er goed. we verloren 5-4 ik won mijn single met 6-1 7-5 ging egt heel goed. maar onze nummer 1 is geblesseerd en nummer 2 deedniet mee door injury. ojaa sven moest vandaag ook heel toevallig tegen hillsborough dus we speelde de zelfde tijd zelfde dag tegen dezelde college! hijverloor 7-2 omdat ze erg goed zijn. OJa IK ZAG EEN DOLFIJN!! onderweg toen we in de buszaten. . we moesten over een mega brug over water om daar te komen en toen zagen we de dolfijn ! had ik al verteld dat ik op de terug weg van miami egt 30 krokodillen had gezien in de everglades we reden daar dwars door heen en het was heel mooi weer en ze zaten allemaal aan de kant van het water ( er zijn hekken tussen de wegen en de everglades) maar sommige waren echt enorm!!

24 thursday. van 2 tot half 3 bij sven kijken ( ben trouwens me roze agende kwijt geraakt daar en iemand heeft hem gepikt:S:P)

daarna ga ik met tiffanie tennisen er is geen training omdat het een rust dag is .


mijn team en waar ze vandaan komen de nummering is niet de opstelling maar gewoon voor duidelijk heid.
1. Tifanny Aguirre: Bogota, Columbia
2. Lauren Bock: Braden River Bradenton, FL
3. Juliette Smit:
Jac. P. Thijsse
Heilloo, Netherlands

4. Barbara Hodinarova: Manatee Prague, Czech Republic
5. Lacey Lapp: Edgewater Orlando, FL
6. Mariana Palacios: San Vincente de Paul Quito, Ecuador
7. Ann-Sophie Porry: Lycee Schoelcher Fort de France, Martinique
8. Laurence Porry: Fort de France, Martinique
9. Jana Johnson: Pendleton Chicago, IL


en vrijdag ga ik met jana en lacey naar sarasote daar zijn de stranden nog mooier!

  • 24 Februari 2011 - 10:03

    Annemarie De Haas:

    Hello hello,
    Inderdaad om jaloers van te worden, op die enorm leuke dagen van jou... Wat heb je het heerlijk daar Juliette! Hier in Holland hebben we voorjaarsvakantie, van de krokusjes die voorzichtig weer zouden moeten bloeien is nog niet veel te zien. Het is namelijk koud en grijs buiten. Gister hadden we zelfs kleffe sneeuw. Dus van ons géén fotosessie met strakblauwe luchten en zonnige privé strandjes:( Je moet weer de lieve groetjes hebben van mijn jongens, leuk om je zo te kunnen spotten.
    Huck is gister geslaagd voor zijn scooter examen. Yesss, rijbewijs in de pocket, dus eindelijk lekker toeren op die Vespa. Morgen gaan ze golfen op "De Noordwijkse". Dat is echt een happening, want 't is zo'n beetje de mooiste baan van Nederland, dus ze hebben er vet veel zin in. Nou, je hoort het meissie, ik heb niet van die spectaculaire stories als jetjjee te melden (geen in de kast verstop acties?!! ha hi ho ho)
    Dus...tot later -X-
    GO GIRL GO!
    KroKUSSSSSS Anne & Manne

    P.S. Ger vond het onwijs leuk dat je vader er laatst bij was. Je weet wel, bij die nachtwandeling (langs het Monnikenpad, echt een ouwe lullen ding:) Vuurkorf in de fik, volle maan aan de hemel, flessen drank mee, tegen de kou en altijd goed voor de sterke verhalen... Zeb en ik hadden ze uitgezwaaid, zag er stoer uit, hoog The Lord of the Rings-gehalte!
    MZZL


  • 24 Februari 2011 - 15:58

    Jett:

    eej annemarie!haha maar vergeet niet dat ik super hard moet werken voor me tennis en school he! omg koud en grijs ieeel:P omg jaa nog steeds sneeuw dat is nietnormaal :P haha nou geen foto's :( groetjes terug! omg is hij in 1 keer geslaagd? super!!
    omg vespa soso hip hor!! waar is de noordwijkse? hahha ik wens dat ik de zon naar jullie kan sturen ! xxxxxxxx

  • 24 Februari 2011 - 18:02

    Anne & Manne:

    ...Hey die Jet,
    wat gezellig zeg, je snelle reactie terug. Gelukkig had Huck in 1 keer dat scooterrijbewijs te pakken ja:) Eerst z'n theorie gehaald, 0 fout voelde erg lekker natuurlijk en dan moet je tegenwoordig les nemen en afrijden voor je praktijk examen. Mooi lullig, want dit praktijk gedoe hoeft pas sinds kort en kost een bak geld. Gelukkig meteen geslaagd, ik ga binnenkort een rondje achterop, dikke lol:) Nu is Huck aan het werk, hij heeft een bijbaantje bij de Bowling Heiloo. Is erg "chill" daar, zegt íe, leuke ploeg collega's en goeie sfeer. Zeb is voetbaltrainen en Ger is ook de hort op, dus lekker rustig hier.
    We blijven je USA blog volgen en vinden het super voor je. Blijf zo je best doen en haal eruit wat erin zit Jet. Tuurlijk is het soms ook heavy, respect daarvoor. Pak alle kansen en nog meer! Ik heb ook veel bewondering voor je moeder hóór, zal vreemd en ongezellig zijn een kind zover weg:(
    <<>>

    O ja, tot slot nog een korte Quiz-vraag: De "Noordwijkse Golfclub" is:
    A. In Noordwijk
    B. In Beverwijk-Noord
    C. Niet in Florida
    D. Geen idee?


  • 25 Februari 2011 - 08:27

    Mam/Sim:

    Hoi lieve schat en hoi Annemarie!!

    Wat is dat toch weer een gezellige krabbel van onze Annemarie! ik denk dat ik C doe want dat weet ik zeker. Ik vindt het wel knap dat Huck 0 fouten had, want Jet heeft hem ook maar dat was niet zo snel!!!! Ha,ha,ha maar wel gehaald.
    Dikke kus

    Mam en Sim


  • 25 Februari 2011 - 09:07

    Michel:

    Morning to all!! "Every kind of people" geweldige song van Robert Palmer schiet me opeens door mijn hoofd. Wat is juist:

    1. Any kind of people....
    2. Every kind of people.....
    3. some kind of people.....
    Altijd al een groot kampioen in BUZZ geweest. Wel altijd op de hielen gezeten door Erwin S uit Heiloo maar eigenlijk kansloos!

    Hoi Jets, vraag even in de komende dagen of iemand niet een mooie villa te huur heeft op Anna Maria in de periode dat wij er zijn?!? Ik kijk ook wel op internet maar je weet maar nooit.

    p.s. Wat betreft dat monikkenpad had ik meer een soort Floris en Sindela gevoel i.p.v. Lord of the Rings! Toch ook gek dat je de Haasjes meer spreekt door jouw site.

    Kus, Pap en een lekker weekend.


  • 25 Februari 2011 - 15:09

    Jet:

    ja ik had nog net mijn rijbewijs in de goedkope periode! bowling baan haha werkt hij met een van de rootjes? ja me moeder heeft nu meer vrije tijd omdat ze me nergens heen moet brengen maar dat word opgevuld met werken bij me vader denk :P hhaha noordwijk:P (maar ik weet niet waar dat is:P) xxxxxxxxxxxx

  • 26 Februari 2011 - 11:44

    Anna Maria:

    Halloha Every kind of people,

    Namens de Buzzzzzzz-Brigade is antwoord 1 juist; "Every kinda people"!
    Ik draai het nummer nu, via youtube speciaal voor Michel & fans.
    Wat een gezellige toestand deze groepsgesprekken via de States.
    Ik heb 't even voor je gecheckt Jet en Huck werkt inderdaad met die gasten van Rootjes, Anna, Bob en Paul:) Dik lachen daar:)
    En over Noordwijk gesproken, vraag maar eens aan je vader en moeder over de 65-jarige verjaardag van Tom de Boer in "Hotels van Oranje"! Dat was aan de boulevard van Noordwijk. Wat een fantastisch feest was dat zeg, geweldige herinneringen aan. Je moeder en ik hadden nog vette "anschluss" op de dansvloer;P Gekkenhuis. En wat denken jullie dat de jongens gister in een duinpan op de golfbaan daar hebben gevonden?!
    Tip: Het is zwart en Simone droeg het die feestavond bij haar galajurk in d'r haar...
    Jawel; Die "dooie kraai"! Niet te geloven toch? Wat een toevalstreffer!

    Nou lekkertjes tot zover deze update, ik hoop dat iedereen een goed weekend maakt. En speciaal voor Miss USA:
    <<>>

  • 26 Februari 2011 - 15:54

    Daddy Cool:

    hi Jetser, wat een fxxxck weer hier! Regent al de hele dag en bracht mij bij de volgende BUZZ vraag:

    "What is raining"?

    1. Men
    2. Money
    3. Girls
    4. Tears

    Halleluja!!!!!!!!!!!!

    Wie deze niet goed kan beantwoorden moet verplicht een weekend bij Robert Vos doorbrengen en zijn complete collectie met 24.000 nummers doornemen op de I-pod.

    Ok! volgende punt van discussie. Die vader van Jesse Boerlage(de wijnboer uit Akersloot) vroeg of hij met mij, ja ME, mag mee golfen?!? Hij zoekt een professioneel groepje waar hij in mee kan lopen! Spreekt zich nu al rond op wat voor level ik bezig ben. Heb hem gezegd dat ik weinig tijd heb en er voorlopig ook geen tijd voor komt. Heb hem het 06 nummer van Erry gegeven. Die heeft meer tijd daar de complete bouw toch op z'n reet ligt.(ha, ha)

    Annie is Killing met haar berichten. Hoog level!! Toppertje!!! Ja die Kraai!? Wat was dat een heerlijke avond. Ja, laat Eline dat maar regelen.......! Wordt trouwens weer een keer tijd voor een feestje. Doen we wel als je terug bent. Dikke KUS.. Pap

  • 01 Maart 2011 - 15:43

    Jet:

    hahaha jaa die zwarte kraai in me moeders haar kan ik me ook nog herrineren! haha hier kan je ook geweldig golven op Img dan. Echt allemaal chineesjes en japaners die hier als kakkers golven. Ik heb geen geduld voor golf:P

    groetjes daar!!(K)

  • 01 Maart 2011 - 15:52

    Reactie Jet Op Pap!::

    eeej pappie hahah its raining men halleluja nou hier schijnt de zon als hoog zomer in nederland!! heerlijk!!! ik ben richting negering aan het worden! en ik krijg sproeten:P door de zon:P ik wens dat ik de zon na jullie kan toe kan sturen.. HAHAHAH de vader van jesse boerlage hahaha omg is hij goed dan?? hoevaak speel je dan golf?? kan dat met jullie f*ck weer?? over f*uck gesproken dat is mijn scheld word op de tennisbaan geworden :P en iedereen moest echt super hard lachen toen ik dat zei:P

    echt is de crises nog niet afgelopen? of ligt het aan het weer? ik krijg hier helemaaal geen informatie over het news omdat ik de channels hier niet snapt wat news is enzo.

    gaat errie het doen?? misschien kan ger wel:P

    jaa ik mis de feestjes ook we hadden er zooo veel vorig jaar:P

    1. mama werd nederlander
    2. mama is jarig, ik , fran , jij
    3. Ik ben geslaagd
    4. Ik ga naar america voor ouders
    5. Ik ga naar america voor jongeren
    6. mama krijgt paspoort.

    tog? :Pxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx hovuanjullie

  • 01 Maart 2011 - 19:43

    Daddy Cool:

    Ja, OK !! Duidelijk! Feestje komt.......als je weer back home bent. Ron is alvast de ijskast aan het vullen....hahahha..en de Porsche is eruit! Moeten we toch gewoon op het fietsje aankomen rijden. Zeg je gaat me toch niet vertellen dat je een poets DIVA gaat worden? Lekker!!! Ruimt wel op. Jets even een vraagje: Is het leuker om op Anna Maria te verblijven(het Island) of in de buurt van Sarassota?? Kus, Pap en een lekkere week!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 811
Totaal aantal bezoekers 52704

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: