de laatste drukke en leuke weekjes.. - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu de laatste drukke en leuke weekjes.. - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

de laatste drukke en leuke weekjes..

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

25 April 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

24 april donderdag.

We vertrokken om half 4 na training naar Tampa. Toen we daar aankwamen gingen eten in een borritos restuarant en daarna door naar het hotel. Goed mooi hotel en ik had gelukkig kamer met lacey!

Ik en lacey gingen naar de fitneszaal in het hotel en daarna wat yoga oefeningen om mijn stijfe lichaam en pijnlijke arm beetje los te maken voor morgen.

Ik hoorde dat ik 2e geplaatst was in de dubbel en 3e in de single. Maar mijn masseuge zei tegen mij dat ik geen enkels moest gaan spelen door mijn pijnlijke arm. Maar ik hoorde weer dat ik waarschijnlijk moest gaan enkelen.

15 april 2011 vrijdag state tournament.

Moesten om 7 uur opstaan omdat 8 uur we moesten inspelen . Het was op hillsborough junior college banen. Ze hebben daar echt super veel banen.

Ik had me enkel verloren en me dubbel gewonnen maar ik kon gewoon niet meer me arm bewegen omdat het zo pijn deed. Na de wedstrijden met lacey zwemmen en in de jacuzie

Zaterdag 16 april 2011.

weer om 7 uur opstaan omdat lacey en loren moesten dubbelen. Ik moest pas om 4 uur dubbelen de finale. Voor onze dubbel finale, waren de enkel finales. Laurance (#1) had een super spannende finale 2e set was een tiebreaker de 3e set was een tiebreaker en dan 6-6 7-7 en uiteindelijk had laurance gewonnen.
Mariana had best makkelijk gewonnen en annsophie had verloren in drieset.

Ik had me dubbel ook gewonnen maar me arm deed zon pijn dat ik steeds super snel naar het net ging om maar te gaan volleren. En me service was beetje pushen.

Nadat moet me hele arm in ijs en deed het overal pijn.

WE hadden een prijs gekregen en waren nummer 2 geworden. ( 1 punt onder de nummer 1 ) Jacksonville was nummer 1 en st. petersburg nummer 3.Dus deze 3 colleges gaan naar ARizona van 6 mei tot 14 mei.
De andere 2 : Broward en Hillsborough gaan niet naar Arizon the Nationals.


Na dat iedereen de prijzen had gekregen gingen we naar huis gelukkig want ik was kapot.

Zondag lekker uitgerust en voor me exames geleerd. volgende week exames laatste school week.

Maandag 17 april

Ik had me eerste examen voor writing ik moest een essay schrijven over wat meer belangrijk was : Arts of Sciences.

Daarna nog klas in de avond.

Dinsdag 18 april

me volgende examen was voor reading ik moest in de middag nog allemaal toetsen inhalen om wel de examen te mogen maken.

Woensdag 19 april

Ik had me grammer examen ging super duper.

Donderdag 20 april

hele middag bij sven honkbal wedstrijd kijken en daarna laatste les speech and listening. we hadden geen examen er voor alleen online en nog 1 presentatie. de laatste les had iedereen wat eten mee genomen van waar ze van daag kwamen ( zoals 1 meisje die uit mongolie kwam ) ER was super veel eten en ik hadniks mee.. :P \\
we gingen beetje bloopers op youtube bekijken en het was echt gezellig.

mijn kamergenoot is ziek en was er niet.

na de les nog naar lacey gegaan. jana was er ook gezellig op het balkon gezeten.
en besproken hoelaat ik morgen met lacey mee ga . WANT ik ga met haar mee naar huis in ORLANDO.

vrijdag 21 april ORLANDO !

in de ochtend gingen lacey en ik nog naar lifestyle voor yoga.

Daarna nog even douchen en om half 2 vertrekken. op de heen weg hadden we contact met moter rijder omdat hij wou dat we hem volgde en onze nummer gaven:P

toen we in orlando waren gingen we gelijk door naar de malls.
eerst de outlet mall super groot en alles heerlijk gooedkoop. victoria secret was een gekke huis. Daarna snel door naar de millemium mall omdat het al 8 uur was en het om 9 uur dicht ging. Ik ging snel in abercrombie en was daar uur bezig dus tot het dicht ging. ik heb een super bikinie gekocht onderandere.

toen lacey en ik terug gingen en bijna bij haar huis waren. Wou ze nog even haar buurvrouw zien en de 3 honden aan mij laten zien. `Ze kwamen net aangereden en Dillen zat ook in de auto. Dillen is een dancer van Brazilie die in bij haar woont en nu al voor 4 jaar proffessioneel in Orlando danst met grote voorstellingen.

Ze waren alle 2 super aardig en we waren heel lang aan het praten. De honden waren super druk en besprongen me overal.

Lekker naast lacey in bed geslapen.

Zaterdag 22 april
na ei en bacon in de ochtend gegeten te hebben gingen lacey en ik naar seaworld. het leukste was de orka show.

we gingen wat vroeger weg omdat we de prom jurk van haar zusje wouden zien": laura lee lapp.

maar we wisten niet meer waar we de auto hadden geparkeerd en tussen de duizende auto's waren 1 uur aan het zoeken zonder resultaat. Nadat ik een golfkar met een bewaker had achterna gerend en tegen gehouden, vonden we de auto.

We haasten om 5.20 naar de golf club waar de prom foto's werden gemaakt. Prom is zoo anders dan in nederland. super mooie gekleurde lange jurken met hoge hakken dat hadden de meisjes aan en de mannen hadden prachtige pakken aan. iedereen ze ouders waren daar ook om foto's met iedereen te maken. het zusje van lacey zag er ook super mooi uit ze had speciaal makeup van Chanel laten doen. Daarna ging ik met de ouders van lacey en de opa en oma uiteten in een goed vis restaurant was erg gezellig. Om 8 uur na het eten gingen lacey en ik nog snel naar een outlet. Ik had leuke Levi's onderbroeken voor me vader gekocht. ( had een te grote maat gekocht kwam ik later achter )

Daarna lekker naar huis was een super drukke dag waren alle 2 hele maal kapot.Maar toen we bezig waren om naar bed te gaan hoorde we opeens dat het zusje van lacey opgehaald moest worden omdat ze te veel gedronken had. ze kwam onze kamer ook nog zomaar binnen en riep: partypartypartyparty :P

Zondag 23 april EASTER

opstaan eitje met bacon gegeten en aankleden voor de kerk.Ik kreeg zon tuttige jurkje dat ik net tante truus leek. Iedereen had jurkjes aan en zag er erg mooi uit. (behalve ik:P)we waren 1 uur te vroeg voor de kerk dus we gingen heel veel foto's maken met de hele familie . Ik ontmoete nog een kant van de vader en ze waren ook weer heel aardig.

De kerk was suuuuuper saai. alleen maar van die liedjes als Hallelujaaaa:S en de priester ging beetje zeggen dat boedhisme niet waar was en god wel:S en ondertussen geld ophalen bij de mensen:S en het koor had alleen maar van die saaie super hoge nummers.

Na 1 uur lang te verveeld te hebben gingen we lekker naar huis om omtekleden voor een rivier waar we daarna heen gingen. De moeder van lacey had nog heel schattig paascadeautjes verstopt in de tuin. We gingen zoeken en ze had een heel pakket gemaakt met allemaal leuke dingen zoals smoothiemixjes, e riviersnoepjes, sokken, cremetjes enz.

Daarna bikinie aan en naar de allegators rivier. Het was zoo mooi daar. allemaal tentjes met barbeques aan een rivier. Ondertussen hoor je krokedillen geluiden maken en zwemmen mensen gewoon in de rivier.

WE konden niet zo lang omdat we een easter dinner hadden bij de tante van lacey. We gingen ewer snel omkleden thuis en door naar dinner om 5uur al.

easter dinner was echt super een hele lange tafel want de familie is er groot. het was heerlijk eten met pasta en groente en lam. Ze bleven me maar intervieuwen hoe het in nederland is. En ze zeggen allemaal dat ze zooo graag naar europa willen komen. ( ik zei : dat is toevallig iedereen in europa wil zooo graag naar amerika komen) Zelfs haar nichtje en haar vriend willen naar zwitserland verhuizen.

Daarna met lacey lekker naar bradenton terug.. was echt helemaal geweldig wel super druk maar dit ga ik noooit meer vergeten!!

Maandag 24 april.

vol in spanning want morgen komen me ouders en me zusje.




  • 26 April 2011 - 10:21

    Dennis H:

    Klopt het dat het verhaal misschien nog niet helemaal af is?

    Klinkt alsof je alleen maar aan het sporten bent, mag je af en toe ook nog is leuke dingen doen? Leren surfen ofzo?

    Sterkte met je arm!

    Groetjes x

  • 26 April 2011 - 19:17

    Juul:

    ej den ja je hebt gelijk ga nu verder schrijven!

  • 26 April 2011 - 19:22

    Juul:

    ej den ja je hebt gelijk ga nu verder schrijven!

  • 01 Mei 2011 - 10:14

    Anne Maria:

    Halloha lieve mensen,

    Volgens mij is het dan eindelijk zover Juliette...
    JE OUDERS EN LIEFSTE ZUSJE ZIJN ER!!!
    Yesss, wat heerlijk zeg:) De hele happy family Smit compleet in de VS. Vast heel bijzonder. Fijne vakantie met z'n allen:)
    -XXXX-

  • 04 Mei 2011 - 23:39

    Michel Daddy Cool:

    Hi people, even een berichtje voor de mensen die Jet's site volgen. Wat een leven hiet. 361 dagen per jaar mooi weer en wonen in een prachtig land! Wat een belevenis en mooi om weer terug te zijn na 18 jaar! We zitten sinds zaterdag dicht bij Jet op het te gekken eiland Anna Maria Island. De verhuurders van onze TOP villa zij het al: "welcome to paradise"! and so it is!! wat is het hier mooi en puur! AL de eerste dag hebben we een boom gepland samen met de burgemeester vlak bij de bay. Wat een ervaring!
    Verder cruisen we lekker met de cabrio door de omgeving met Jet en Fran. Kilo's vliegen eraan maar dat valt hier niet op. Gaan dirct wat eten bij de sandbar en kijken naar de zons ondergang. Hoe leuk wil je het hebben.
    Greetings to all !!!!!


  • 09 Mei 2011 - 00:20

    Daddy:

    Hoi Jets,

    we komen net uit sea world en wat een sensatie! Dat kunnen die amerikanen toch als geen ander!! Sensatie en wat een prachtig park! Bijna alle shows gezien en de orka's en de dolfijnen zijn natuurlijk geweldig. Tranen in je ogen.........
    Wat een hitte daar. We gaan zo een "hapje" eten. (je kent de porties hier)

    Zien elkaar overmorgen en een goede reis.

    Kus Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 511
Totaal aantal bezoekers 52689

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: