2 weken met mij parents(L) + sissie(L) - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu 2 weken met mij parents(L) + sissie(L) - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

2 weken met mij parents(L) + sissie(L)

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

14 Mei 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

sorry dat ik zo laat me verslag afmaak maar drukke en leuke tijden zaten in de weg.

Maandag had ik de retake van Writing ik had me examen niet gehaald dus had ik een herkansing ( gelukkig had ik die wel gehaald ) en nu heb ik al me vakken gehaald!! :D

dinsdag 26 april :

ik alles schoonmaken voor me ouders , en wachten maarik hoorde dat hun 4.5 uur vertraging hadden op schiphol en dus hun vliegtuig in newyork ook misten. dus veel later aankwamen .

Ik ging met lacey en jana naar longboat key die avond om naar het internationale tennistoernooi te gaan. Ik zag james blake spelen en het was druk en erg lcaeuk om te zien!

daarna hadden we in een pizzaria gegeten en ik was in super spanning omdat ik hun zo graag wou zien!

ze belde me en zeiden dat ze gelijk maar naar hun huisje op longboat key gingen omdat het zoo laat was als ze pas aankwamen.

Op woensdag 27 april

moest ik vroeg opstaan om een 2 toetsen te maken om te kijken hoeveel niveau je bent gestegen en misschien naar hogere klas kan gaan hierna. Daarna om 11 uur kwamen ze... mam pap en frannie

ze kwamen in een super coole cabrio en het was weer super gezellig! ik wou me kamer genoot laten zien dus ik klopte op haar deur maar ze kwam er niet uit en wou dus geen geddag zeggen tegen me ouders:S ergg vreemd:S

Ik ging ze alles rondleiden en laten zien. WE begonnen met mijn huis mijn school mijn klaslokalen de cafetaria het plein , de tennisbanen de basketbal zaal enz.

Daarna naar Crispers een typisch americaans restaurantje:P
Ook ging ik met ze naar IMG en liet ik de vele tennisbanen zien, basketbal zalen, championswalk waar sven woonde. de cafeteria waar sven zat te eten. Betsy huis en waar ik de eerste week heb gewoont (tegenover betsy bij haar nicht: Jacliene )

toen met een treintje naar IMG basebal velden ( je zag ook de america football velden en de soccer velden en de enorme golf banen.

Sven moest om half 3 wedstrijd spelen dus we gingen natuurlijk kijken na een smoothie in de typische amerikaanse Smoothie King gingen we sven aanmoedigen. Me ouders vonden het heel leuk om te zien en me zusje ook.

Daarna gingen we naar de cicrle in longboat key ( dat is een rondje met allemaal cafetjes restaurantjes en winkeltjes ) het was meer europees dan amerikaans want zoiets gezellig zie je nooit in amerika. WE gingen shoppen en daarna daar eten in een pizzaria met een irritante vioolist naast ons. me vader had al 10x gevraagd of ze wat zachter kon spelen :P nadag ze niet luisterde zijn we maar van tafel gewisseld naar een tafel die zo vermogelijk van haar weg was:P


Donderdag 28 april

om 10.10 naar de dokter voor me arm. ( we werden naar de verkeerde afdeling gestuurd dus was nog heel gedoe om bij de goede dokter te komen) maar we waren er en hij dacht dat ik een sluimbeurs ontsteking had. ( wat niet zo blijkt te zijn )

ik moest foto's laten maken en ik kreeg weer pillen om intenemen.

Daarna gingen we naar de malls in sarasota het waren niet hele groten maar wel leuk om me ouders malls te laten zien wat natuurlijk typisch amerikaans is ( In Hollister waren we het langst zoet )

We haddden om 8 uur met lacey , jana en sven afgesproken in de circle om daar met elkaar uiteten te gaan. We aten in een hele goede vis restaurant en het was heel gezellig .

Fran ging die avond bij mij in bed slapen. Dus dat was zekker gezeligg!


Friday 29 april

om half 3 was weer de baseball game van sven en dat wouden we weer zien. Ik wou met fran Pineapple Express laten zien want die film is echt te grappig. na uur uitgelachen te zijn kwam lacey ons ophalen om naar sven zijn wedstrijd te gaan. we hadden gelijk onze zwemkleding aan omdat we na zijnwedstrijd met hem gelijk naar het strand zouden gaan .

We gingen naar bradenton strand en mijn ouders kwamen ook. het was natuurlijk bloeed heet. en 4 dronken jongens zaten de hele tijd irritant met ons te proberen te praten. Nadat me ouders er ookeven waren gingen we ergens eten. Ik wou met hun naar Apple bees omdat dat echt typisch amerikaans is (zoals overal tvs met of basebal, america football, of basketball . Ook krijg je een enorm glas en mag hij zovaak bijgevuld worden als je wilt gratis, en heb je natuurlijk alle soorten hamburgers op de kaart staan. ( ik had al keer de cowboy burger gehad en die nam ik weer en ik raadde die voor iedereen aan dus mijn hele familie nam die vette burger :P ) sven en lacey waren trouwens ook mee.

dus lekkere amerikaanse avond:P

Na het eten ging ik in mijn ouders vakantie huisje slapen. het was een prachtige schatig huisje op het strand op Longboat key. Je deed je deur open en je stond op het witte prachtige mooie strand.

Dat was heeerlijk wakker worden me vader nam elke ochtend ee en ochtend duik en fran en ik zaten uren in de warme zee.

30 april zaterdag

tot 11 uur hadden mijn ouders om uit het huisje te gaan want ze hadden het maar 4 dagen gehuurd want de rest van de week gingen ze in een villa zitten op Ann Maria. Die was beschikbaar vanaf 3 uur vandaag. Dus we gingen even lekker rondreiden en op het strand zitten en om 3 uur al onze spullen verhuizen. Het nieuwe huis was supper supppper super mooi . elke kamer had zijn eigen kleur en de kleuren waren allemaal heel erg vrolijk zoals lichtblauw lichtgroen geel roze enz. het was een groot huis want beneden had je nog een heele kamer. boven ook al 2 slaapkamers . dus we hadden 1 teveel.

Sven kwam met de taxi aan en was uitgenodigd om met ons te barbequen. Wat natuurlijk enorm leuk was was dat we onze eigen kamer hadden die ene beneden. (ons huis stond op palen dus de rest van het huis was paar meter van de grond behalve die kamer die was dus beneden )

het was super gaaaf want we waren weer zo dicht bij het strand dat we zondag gelijk samen naar het strand konden. en het strand was zoo wit en en het water zoo helder en licht blauw en heel lang ondiep zooo mooi. Het was zo een natuur gebied dat er bijna niemand op dat strand zit en dat je heel veel vogels zit zitten bij elkaar.

we moesten alleen door een klein beetje prachtige duinen lopen en dan ben je er.

Ann maria is ook bijna het enige prachtige eiland / gebied waar geen hoogbouw mag gebouwd worden. je ziet dan ook alleen maar kleinde schattige gekleurde huisjes en verder geen een hotel of hoogbouw. Daarom was het zo uniek en rustig mooi en dat was gewelidig.

om 5 uur gingen we dolfijnen spotten. Een man zei dat je naar de pier moest om 5 uur en als je 2 pelikanen zag dat daar altijd dolfijnen kwamen. Dus ik sven meouders en fran gingen er heen en we zagen 2 dolhijne totaal dat was echt super gaaf om te die wilde beesten rustig te zien zwemmen.

In de avond kwam lacey ook nog en gingen we weer barbequenen met sven en lacey. Ook nog heerlijk ijs gegeten natuurlijk bij die hete weer. :P

wat een werk zon site maar ik moet nog 2 weken.. dan ben ik klaar:Pxxxx




Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 261
Totaal aantal bezoekers 52702

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: