acting like a rich girl - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Juliette Smit - WaarBenJij.nu acting like a rich girl - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

acting like a rich girl

Door: juliette

Blijf op de hoogte en volg Juliette

26 April 2014 | Mauritius, Mauritius

18e april gingen wij met de hele group eten en uit in Big willies de place for the white rich people. Live muziek en een club binnen.

Was erg gezellig,druk techo muziek heerlijk gedanst in de buitenlucht:)

De dag daarna kwam vimmie mij en denise ophalen om even lekker uitterusten in een van de mooiste resorts: Indian resort. Nadat wij even een drankje samen gedaan hadden ging Vim naar huis om te gaan werken en bleven denise en ik achter met een leeg bord in ons hand om even lekker te gaan lunchen (buffet). En wouw dat was toch is lekker. Onee juul die alles lust + een buffet met alles er op en eraan = gegarandeerd buikpijn. en dat was het echt,, nadat ik 3 borden had leeggegeten en zelfs het toetje met vis wist te combineren. Ik lag als een dikke uitgebuikte rus op een stretcher aan het zwembad met een pina colada in mijn hand... wouww hahah heerlijk leven.. en denise en ik konden toch nog een gaatje in onze maag vinden nadat we de verse crepes roken. Nog even 2 crepes met nutella honing kokus jam naar binnen gewerkt en wat koffie omhet wegtespoelen.Zullen we maar even over het strand lopen voordat ik niet meer over eind kom grapten wij naar elkaar. ONder weg naar de andere resorts via het strand kwam ik mijn Duitse/ Ikwoonin Heilooenheb daar mijn vrouw en kinderenzitten/SExyKitesurfer tegen en hebben wij even in het nederlandsgepraat:) . Nadat we nog even door liepen zag ik echt bizar mooi resort en waar ook niemand op het strand lag alles was perfect het strandwas super mooi en schoon en het resort ST. Regis bestaat uit mega luxe grotevillas. Ik met mijn camaratje gingen even uit nieuwsgierigheid naar een van de villas toe waar ik een erg mooi zwembad zag. Ik wou heel graag een foto van de villa en het prachtige zwembad maken en ik liep het trapje op om in de villa te komen. ik werd onderbroken door een meisje van rond de 20 die naar mij zat te kijken (beetje geïrriteerd) en ik moest even mijn lieve oogjes opzetten om te vragen of ik 1 foto'tje mocht maken van haar mooie zwembad. Het meisje: uhmm I don't know I don't think so.. Ik: I only want to make 1 picture of your swimmingpool that's it. Denise: JUUL ik denk niet dat dat mag er komt bewaking aan! En voor dat ik het wist stond er 2 man bewaking achter me. Okeee laat maar dacht ik:P Nadat ik even gepraathad met een van de bewakers begreep ik de situatie waar ik mij zelf in had bevonden. De prins van Oosterrijk was met zijn hele familie op vakantie en ja or precies die villa waar ik naar binnen liep was zijn villa en dat was zijn dochter. en hoe duur heeft dat grapje gekost voor de prins om even met zijn familie 10 dagen op vakantie te kunnen: 28 million roepie ( gedeelt door 40 = 0.7 million euro voor 6 villas)(de babysitter heeft 1 villa voor haar zelf etc) hoeveel kost het voor 1 nacht voor 1 villa: 18000 euro. Oke ik snap het ik zal de prins met rust laten:P de bewaker vroeg nog heel subtiel: are you married? Ik: NO ahhah why? bewaker: you should go with the prince. Dat was weer het beste advies van mijn hele trip in Mauritius;P De bewaker wou nog even zijn verhaal kwijt dat hij een zijn 30 centimeter grote schelp aan een nederlandse vrouw wou gevenmaar die al in de ochtend weg was en hij gaf dus de schelp aan mij (er mooi maar mag ik nooit mee nemen naar nederland) maar toch bedankt:) Toen zijn ik en denise terug gelopen nog een verse sju besteld en lekker gezwommen. Om 7 uur kwam vim ons ophalen om uiteten tegaan. eten... omg nee dachten wij alle twee.. wij ontploften van het eten. Maar vim wou graag even wat ete met ons want hij had ons de hele dag niet gezien en hij had allen maar gewerkt. oke dan.. we delen wel eensalade hahah wat een trutje voelde ik mij toen:P

Vim zettenons netjes thuis af en de volgende dag waren denise en ik zo resort geil geworden dat wij besloten om resorts binnen te dringen dicht bij ons. Wij gingen rond 10 uur sochtends met ze tweeen naar suger beach resort en het hilton resort. Jammer genoeg vielen wij erg op omdat wij jong blond en studenten zijn maar ook omdat de studenten hond hertje ons de hele weg naar de resorts heeft gevolgd en dus ook achter ons aan kwam in de resorts. En wat toeristen die super veel voor zon 5 star resort betalen ECHT niet willen zien naast hun zwembad ofnaast hun bedje is een zwerfhond... dus ja dat viel enorm op:( nadat wij aan heel wat bewaking moesten uitleggen welke kamer wij zaten, dat wij echt van het resort waren en dat die hond niet bij ons hoort geloofde de meesten ons en konden wij lekker genieten van de resorts. En wouw wat zijn die resort bizar mooi echt een droom/paradijs lookalike. heerlijk vanstrand naar zwembad naar jacuzzi gehobbeld. Mee gelift ineen golf car om het resort te kunnen zien. Toen het 2 uur was kregen wij alle twee honger maar wij wisten dat je echt een kamernummer moest neer zetten als je ging eten in het resort. Dus besloten wij a la cart te gaan eten. Jammer genoeg voor hun deed de pin automaat niet en konden wij niet betalen. Gelukkig voor ons vonden de obers ons erg leuk en kregen wij ons dure lunch gratis. Toch fijn als je voor 1500 roepie eet. (We only owned them our phone number) okay that is fine for me here is my mauritius number I will leave in 4 weeks ;)

Die volgende dag had sommige vrij of vrij gevraagd omdat het pasen was maar ik moest gewoon werken. Vim had geregeld voor Denise om te gaan paardrijden dus dat waserg leuk voor haar:).

Op woensdag had Vim professionele massage geregeld voor mij en Pam want de bedden zijn hier net als steen dus dat was erg lekker en nodig:)

Die vrijdag metde hele groep in La Bonne Chute gegeten en gedronken. Hey een barman van zweden .. haha met alle meiden verhuisde wij van tafel naar bar.

Zaterdag 26 april

KINGSDAY IN MAURITIUS? oke laten wij het proberen.. met ze alle op een catamaran feesten en drinken?

Het was een van mijn meest stressvolste momenten in Mauritiius. de taxi was 1 uur te laat... ongelooflijk mauritianen zijn altijd te laat maar 1 uur dat is te veel, zelfs voor mij. Wij hadden al betaald voor de catamaran datmoest en we moesten dus optijd zijn. Uiteindelijk was de trip bijna gecanceld voor ons, voor dat wij daar aankwamen omdat wij te laat waren en erwaren ook nog andere op de boot dus ze moesten gaan omdat ze andersniet de trip naar het eiland konden maken. Heeft dan iedereen voor niks 1000 roepie betaald? Vim aub hou ze tegen dat was het enige watik kon zeggen aan de telefoon, hoelang duurt het nog vroeg een ongeruste vim elke keer, maar de taxi chauffeur kon opeens niet meer praten nadat ik erg boos op hem was geworden en was het dus onmogelijk om dat in te schatten . Vim heeft uiteindelijk een uur lang de mensen op de catamaran overtuigd dat ze moesten blijven wachten en dat wij er zo aankwamen. Uiteindelijk waren wij net optijd want de boat kon nog net omkeren en terug komen om ons op te halen maa rhij was dus al onderweg.. omg zo maak jevrienden met demensen op de boot. Die mensen hebben ons geïrriteerd en boos aankeken vanaf het moment dat we op de boot stapten. Gelukkig kon ik mijn stress van dieochtend pas na 30 minuten vergeten en was de helft of mijn groep de binnen kant van een kots zakje aan het bewerken. De zee was super ruig en iedereen was aan het kosten als een malle. Ik heb nog nooit zo veel mensen te gelijke tijd zien kotsen. gadverdamme. Uiteindelijk had het eiland Gabrielle alles goed gemaakt want wou wat was dat adembenemend mooi.. niet uitteleggen WOUW. WOUW.WOUW. wat romantische onbewoond eiland met alle soorten licht blauw helder water.. ja or het kan nog beter dan wat ik al gezien heb .. hoe dan? Lekker gegeten op de grote catamaran en lekker gedanst op live gitaar muziek. heerlijke dagje.

De volgden dag hadden ik pam en illya een auto gehuurd en heb ik de hele dag gereden. Die donderdag weer rond getoured en die zaterdag weer.Meer live verslag over neukende schildpadden en dat ik van een 10 meter waterfall ben afgesprongen volgt;) xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 03 Mei 2014 - 22:34

    Robin:

    Echt gaaf Sjuul xxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 481
Totaal aantal bezoekers 52687

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: