Tension... - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu Tension... - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

Tension...

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

30 Maart 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

Zondag 20 march

Ik had gehoord dat gister dus wel een feest was en dat 6 jongens van het basebal team waren en nog meiden van volleybal team. Ik had mijn smsje niet goed gelezen :P

Ik ging die dag nog even langs lacey en jana om de stories te horen. :)

Monday 21 march

samenvatting over japan inleveren.

Wednesday 23 march

In class essay ( comparison essay)
ik had een 90 procent !! een A!!
alleen 1 iemand was hoger dan mij!:)

Thursday 24 march

een game tegen Porte Rico D2. best makkelijk wonnen alles 6-0-6-0. Alleen ze waren erg irritant elk klein puntje dat ze wonnen gingen ze al helemaal tekeer met BAMOSSSS , ook als je een dubbelfout sloeg bv.

Friday 25 march

na het strand in Longboat Key . super mooi was echt geweldig!
met jana en lacey natuurlijk!
Sven en ik wouden nog naar bios maar dat is net te ver om heen te fietsen in donker.

Saturday 16 March = ongeluks dag voor de team

moesten tegen broward om 10.30 am
Mijn arm doet al tijdje pijn maar vandaag kon ik niet meer slaan, dus ik kon alleen dubbelen. ( ik verloor met lacey)

annsophie stond met 5-1 voor eerste set en verloor haar wedstrijd.

Tiffanie scheurde haar knie in de eerste paar games.

en laurance ( #1 ) stond derde set 5-0 voor en verloor nog 7-5 derde set.

lacey won .

de tegenstander van mariana ging door haar enkel .

we verloren dus net 5-4.

Super preek van betsy en patrick.



De hele lieve onwijs lieve familie van lacey kwamen kijken. : opa 2x oma's , ouders.

Ze namen ons weer mee uiteten in het zelfde vis restaurant als de vorige keer , sven mocht zelfs ook mee. dus hij gezellig mee met jana mij lacey en haar hele familie.

Sunday 27

gevraagd omnaar het strand te gaan met jana en lacey maar ik moet een essay schrijven over een vergelijking tussen een feestdag in nederland en in amerika. ( ik deed super sweet 16 :P)

Monday 28 march lifestyle

Tuesday 29 march

sven woont bij david hij woont best ver van img dus dat word fietsen voor sven. Hij moet op zijn luchtbedje slapen in de woonkamer omdat dave maar 1 kamer heeft.


verder nog niks bijzonders ik moet elke dag naar fisio en de exames zijn over 3 weken al!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx


  • 31 Maart 2011 - 15:25

    Mam:

    Waar blijven de foto's??

  • 31 Maart 2011 - 19:44

    Eline:

    Ha die jet, ik heb een klacht het verslag is echt te kort deze keer. Hihi. Ik was zo klaar. Jammer. Vind je verhalen altijd leuk om te lezen. super dat je cijfers zo goed zijn. Zet hem op met het vinden van een scolarship. Morgen en zaterdag moet ik werken bij papa en mama. Geniet lekker jet. Een hele dikke knuf van mij

  • 01 April 2011 - 10:35

    Annemarie De H. Te H:

    Halloha lieverds,

    Ik ben het meteen met Eline eens, dit verslag is natuurlijk véél te kort Jet!
    We hebben meer details en sappige stories nodig;) En beeldmateriaal.
    Gelukkig ben ik afgelopen zaterdag op de verjaardag van Mike al uitgebreid bijgepraat door je moeder. Heerlijk die Miss USA verhalen en wat goed dat je tussen al dat tennis door zo lekker gaat met je studie, een "A" gescoord voor je essay; "Say, Olé Olééé!"
    Vandaag is het 1 april de dag van de grappen & de grollen, doen ze daar nog aan practical jokes?
    Ger had een grap uitgehaald op de voorpagina van de Uitkijkpost (jaarlijks terugkerende traditie samen met Arnoud Mars!) Ha hi ho... dikke lol in het dorp. Er stond afgelopen woensdag een artikel, compleet met foto, in de krant dat de eeuwenoude beeldbepalende boom bovenop de Kattenberg vandaag gekapt gaat worden vanwege een ziekte, namelijk de levensbedreigende dikrandtonderzwam. Gelul natuurlijk!
    Alle ecofreaks van Groen Links, aanhangers van de Anne Frank boom en andere natuurliefhebbers werden wild. Ingeslagen als een b(o)om deze mop:) Wat een giller hè?!
    Dit bomen-behoud-gedoe is nu een hot item. Zelfs een onderdeel van de nieuwe Gooische Vrouwen film gaat hierover, zien we Roelien als een malle voor strijden op het witte doek. Moet je zien die film, echt hilarisch en lekker over de top. Nou meissie, fantastisch vooruitzicht dat je ouders en je liefste zusje eind van de maand bij je komen! En voor nu, pas goed op jezelf en <<>>

    1 april, kikker in je bil kiss,
    Anne & manne

  • 01 April 2011 - 14:09

    Daddy:

    Hé Jetser,

    Kijk nu begint de site een beetje niveau en inhoud te krijgen!! Het moet een site worden waarvan iedereen blij is en wordt om te lezen. Maar vooral om te blijven volgen en te reageren. Stel je voor dat het een HYPE wordt....................!?!?!?
    Heb je al gehoord dat René een nieuwe vriendin heeft?!? Een meisje van 28 jaar met een ongelovelijk lekkere ................!!!! Heeft hij nog niet verteld. Hij heeft haar leren kennen op wintersport toen hij bezig was met zijn: 1. I-phone
    2. zich zelf
    3. latten
    Inderdaad met zijn 1.!! Ze komt uit het Tsechische Gletschewitze en is daar al jaren een bekende paaldanseres met enorme biceps!
    Zoals ze daar zeggen een enorme GLETSCHE!! Ze komt van het weekend naar Nederland dus we zijn benieuwd wat voor tante we erbij krijgen!?!

    Dikke Kus,

    Pap

  • 01 April 2011 - 14:11

    Daddy :

    Ik moest van René doorgeven dat het toch om een 1 april joke gaat! Jammer want we hadden er wel zin an!

    Lekker weekend lieverd!!!

    Pap

  • 05 April 2011 - 02:30

    Juliette Smit:

    haha voor iedereen sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb echt gelachen om de reacties jullie plaatsen en ik ben erg blij dat iedereen mijn website nog volgd:)xxxxx

  • 05 April 2011 - 02:34

    Juliette Smit:

    eej annemarie! uhmm jaa hier doen ze er ook aan! mijn vriendin was gefopt door haar exvriendje en ik heb sven ook gefopt. hahah dat is echt super grappig en echt super idee! echt een giller:P heeft ger nu met de groene aanhangers ruzie?:P

    omg ik kan niet wachten tot dat me ouders komen!! echt supersuper zin in word echt leuk om ze hier alles te laten zien!!

    xxxxxxxxgroetjes terug!!

  • 05 April 2011 - 02:37

    Juliette Smit:

    hahahh omg ik geloofde het echt! ik dacht echt omg ik ben echt blij met een tante het maakte me echt niet uit of ze een paaldanseres is:P
    misschien heeft renee wel stiekem 10 vriendinnen achter onze rug !

    xxxxxxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 458
Totaal aantal bezoekers 52694

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: