laatste week met mijn ouders en sissie:P - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu laatste week met mijn ouders en sissie:P - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

laatste week met mijn ouders en sissie:P

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

14 Mei 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

Maandag 2 may.

we moesten om 2uur op scf zijn omdat mijn ouders gingen praten met mijn coach Betsy. ( dat ik gewoon echt niet meer kan spelen ) voor dat we daar heen gingen liet ik de subway zien waar ik al 1000 ker gegeten heb dit half jaar. fran wou geen koekje na chocolate chip maar na 1 hapje stond snapte ze waarom ik er aan verslaafd was:P
toen we naar betsy gingen moesten we opeens naar haar office waar ook de directeur van de sport afdeling zat en mijn fysio en patrick . (assistent coach ) . Goed gesprek en daarna moest ik nog mijn diplomas regelen.

daarna informeren voor parasailen konden we niet doen was te veel wind. Daarna na de pier terug en daar boven gaan eten practige zonsondergang gezien geen dolfijnen dit keer

dinsdag 3 mei.

Boot gehuurd van 11 uur tot half 5. Het was echt geweldig
Me vader reed weer als een gestoorde en we zaten ook weer 2 x vast in het ondiepe omdat hij weer eigenwijs was op niet in het gebied te varen waar iedereen ging varen:P

maaaar omgomgomg we zagen 4 DOLFIJNEN!! omg in het wild gewoon naast ons bootje zwommen ze en wij gingen ze achterna en ze waren heel erg rustig en het was prachtig omg geweldig, eerst zagen we er 2 daarna nog 2 en later nog 1 tje. Ook zagen we Manatees. dat zijn soort zeekoeien en we zagen er ook wel stuk of 6 en die kwamen ook steeds naar boven om lucht te happen. super schattig!

ook zijn er zandbanken midden in de zee en konden we midden in de zee gewoon staan was echt grappig. Er liepen ook super grote krabben op de zandbank maar het was heerlijk water. Ook natuurlijk gezwommen waar de manatees en dolfijne zijn het is zooo warm water daar dat de buitenlucht (wat 35 graden is ) koud aanvoelt.

Om 5 uur naar huis en omkleden want ik had om 7 uur een meeting voor alle sporters van onze school .We worden dan door onze coach bedankt en toegesproken. het heet bankquiet ofso. . Betsy sprak dus ook over ons. We kregen daar gratis eten en ik zat met fran lacey en jana . het was gezellig tot dat Patrick naast ons ging zitten. Ze gingen daarna nog mee met ons om even te kletsen.

Wednesday 4 may.

Ik en me ouders en zusje gingen naar Tempa , we gingen daar naar het sea acarium het was wel mooi maar de dieren hadden iets te klein hok vond ik:( Daarna naar St. Petersburg in een vreselijk restaurant gegeten:P ( we kregen van die gerechten waar hele families van konden eten) WE gingen daar in het super mooie licht blauwe water zwemmen maar er was wel super veel stroming en hoge golven ( er was een klein hurricaan inde buurt ) dus dat was erg gevaarlijk. terug naar hius en lekker bij ons gezwommen ( ann maria )

Thursday 5 may

in de ochten naar ons strandje ik had om 4.45 uur in de middag een afspraak met betsy om over me toekomst te praten. We gingen eerst me diplome ophalen en daarna naar haar patrick was er ook en ze vertelde dat ze helaas geen schollar ship voor me heeft omdat ze die aan Laurence # 1 geeft en Mariana # 2 ( haar lievelingetje ) . dat wist ik al lang dus dat was niet schokkend. ik kreeg nog een cadeautje en daarna werden fran en ik afgezet bij Lacey''s huis omdat we samen naar hot yoga zouden gaan . Jammergenoeg hadden we de verkeerde tijd in ons hoofd. dus had was al half uur bezig. ( fran was tog dood gegaan van de hitte dus voor haar kwam het wel goed uit ) (hot yoga is yoga in een super heete kamer dus kamer van 40 graden of hoger. Dat is super goed voor je spieren omdat ze dan veel soepeler zijn enzo.

Omdat we geen hotyoga deden gingen we sushi halen en bij janna lekker opeten. Het was een soort afscheidfeest voor mij omdat ik maandag al ga . We keken sex and the city en opeens kwamen vrienden van jana nog langs. 2 meiden en 3 jongens. Ze waren allemaal al aangeschoten en eentje kon nietmeer recht lopen. het was een beetje apart dus fran en ik gingen naar sven die toevallig bij ajey was. ( ajey woont naast de oude kamer van sven in championswalk) ( jana's huis is ook op championswalk ) we gingen naar hem toe en lacey kwam ons ophalen want ze ging eerst haar slaap spullen halen( ze ging die avond bij ons slapen ) Sven wou ook wel bij ons slapen dus hij ging ook mee ( ook al wisten mijn ouders van niks :P )
sven ging dood van de honger dus hij heeft onderweg lekker om 11 uur big mac naar binnen gevreten:P
( ik niet or )

Friday 6 may.

WE moesten best vroeg op want we gingen naar yoga in lifestyle. Eerst sven afzetten en om 10.30 yoga ( eerste keer yoga voor fran ) Na yoga moest ik jammer genoeg afscheid nemen van me allerliefste en zeker levenslange vriendin Lacey.. :'( Zei moest naar huis omdat ze moest gaan inpakken voor Arizona. Ze vliegen vandaag om half 4 ofso. Ik en fran gingen daar nog lekker in de jacuzzie, sauna en in het zwembad . Daarna werden we opgehaald door onze ouders en gingen we naar wallmarkt ( wallmarkt is een suuuuuper groot winkerlcentrum . waarje alles kan kopen alleen niet een auto. Toen we klaar waren daar en we keken naar buiten kwam er opeens een super tropische regenbui. je word in 1 sec nat. en pappa rende vooruit om de auto te vinden en hij was al nat maar omdat hij zijn auto niet meer kon vinden was alles tot zijn onderbroek nat geworden.

We dreven bijna met onze auto op de wegen omdat er meter water stond dat gaat zo snel daar ( en daarom staan daar ook alle huizen op palen ) .

Fran en ik gingen lacey's fotoboekeje afmaken ( lacey had ene zelfgemaakt fotoboekje voor mij gemaakt en dat had ze nog niet af kunnen maken dus dat deden wij maar )

Om 4 uur was er al weer zon en gingen we naar het strand . om 7 uur kwam sven met de taxi want die kwam slapen en mee barbecuen. was super gezellig en weer heerlijk gebarbecueet door me vader!!

Zaterdag 7 may. Sven en ik gingen naar het strand en me ouders en fran gingen inpakken voor Orlando ( ze blijven van zaterdag tot maandag nog in orlando omdat ze daar nog naar seaworld willen gaan en dingen willen zien) me ouders namen gelukkig ene koffer van mij mee want ik heb te veel spullen. me zusje werd lekker geplet in de kleine cabrio :P Ik en sven zater heerlijk op het strand we gingen ook eten op Zandbar dat op het strand was .. heeerlijk eten ! WE gingen ong om 4 ur naar huis want we hadden een afscheidfeest bij mij thuis voor de baseball ( honkbal) vrienden van sven en mij. Mardi , ryan, beau, julia, nog 3 die ik niet kende, patrick en nog 2 waren er ong. ZE gingen bier pongen en het was erg gezellig.

Zondag 8 mei.

We moesten schoonmaken. Ik ga namelijk 9 mei om 19minuten over 7 savonds vliegen naar Atlanta en dan daar uurtje wachten en dan naar amsterdam. Dus ik moet mijn apparement weer super schoon achterlaten en natuurlijk heb ik nog nooit schoongemaakt in deze 5 maanden. Dus het was een super klus en ik en sven waren tot snachts bezig. Wat een troep en wat een schimmel overal:P
Ik vond ook opeens een stofzuiger en schoonmaak spullen die ik nog nooit had gebruikt of gevonden.

In de avond wouden we pannekoeken met Jana eten als afsluiter maar ze kon niet dus gingen sven en ik maar were pizza bestellen omdat we echt NIKS in huis hadden. (behalve wat schimmels )

Maandag 9 mei.

Van armoede hadden we de overige pizza van gister als ontbijt gegeten en ik ging nog meer opruimen terwijl sven gewone honkbal dag heeft. Ik word opgehaald om half 5 door de taxi om dan naar het vliegveld in Sarasota te gaan ( sarasota ligt naast bradenton dus erg dichtbij )

Dinsdag 10 mei:
De vlucht ging super en alles ging vlekken loos. Ik was 1 uur op nederlandse tijd in Schiphol gelandt en ik werd gezellig opgehaald door me oom Rene(L) . met me lieve lieve allerliefste hond SEM ( die me niet meer herkende omdat ik zo lang weg was ... :'( wat erg hartverscheurend was... :'(

Woensdag:

wakker gemaakt door me 2e moeder Eline schong (super vrienden van ons enwe gaan altijd met de hele familie van hun en ons op vakantie )

uitgeslapen tot half 3 en daarna naar examenfeest naar me vriendinnen .

Donderdag:

naar fysio blijkt dat mijn bekken verkeerd staan daardoor me rug vast zit daardoor me schouder en daardoor me arm pijn doet. weer keer naar de sfinxs bandjes zien optreden .

Vrijdag:

naar bergen uiteten met vrienden voor mij. gerald joling was er ook ( niet voor mij ) uitgegaan met mike in de chacha.

dit was het ongeveer lieve volgers! het was een super leuke geweldige spannende ervaring en ik ben zooo blij dat ik het gedaan heb.Ik raad het iedereen aan! Ik wil zooo erg me ouders bedanken want die hebben me zooo erg geholpen om daar heen te kunnen gaan. Het is echt een heel erg gedoe voordat je er eindelijk zit en dankzei me moeder maar ook me vader en Hans (Vriend) is het gelukt! en misschien ga ik terug maar er is een nieuwe studie op de ALO: sport mangement onderneming in het engels dus daar ga ik eerst voor.

nog vragen?

kan me altijd mailen:

juliette_Smit@hotmail.com

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx



  • 17 Mei 2011 - 19:59

    Dennis H:

    Wow jammer juul dat je geen scholarship krijgt :(
    dus nog maar extra genieten nu denk! of toch maar een andere college zoeken?
    ben je nou al aan dat weer gewend, of blijft t te warm voor je.

    zondag 8 mei.. what happens on sunday 8th of may?

  • 17 Mei 2011 - 20:57

    Juliette Smit:

    jaa ik weet het maar dat wist ik al lang omdat die nummer 1 in florida zijn alle twee super goed en ze staan alle 2 voor mij en komen ook uit het buitenland. Ik ben nu al thuis! Ik was zeker druk bezig met andere college! haha nee ik kan er wel tegen ( maar laatste weken kon je bijna niet zonder de schaduw leven) haha ik had geen tijd meer maar ik maak het nu af!
    zondag 8 mei is alleen maar schoonmaken

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 1237
Totaal aantal bezoekers 52698

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: