Welkom lieve mensen(L) - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Juliette Smit - WaarBenJij.nu Welkom lieve mensen(L) - Reisverslag uit Heiloo, Nederland van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

Welkom lieve mensen(L)

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

05 Januari 2011 | Nederland, Heiloo

Heej lieve schatten!

Welkom op jetjjee.waarbenjij.nu,

In dit dagboek kun je vanaf nu de reisverlagen, foto's en video's van jetjjee lezen en reacties plaatsen. Als jetjjee jouw e-mailadres heeft ingevuld in de prive mailinglist ontvang je zodra jetjjee een reisverslag heeft geplaatst een e-mail. Zo weet je precies wanneer er weer iets nieuws in het dagboek van jetjjee staat.

Wil je op de hoogte blijven van alle avonturen van jetjjee schrijf je dan in voor de mailinglist van jetjjee en ontvang direct een e-mail voor elk nieuw reisverslag! Schrijf je in voor deze mailinglist in het "Blijf op de hoogte"-blok op deze pagina!

Via je mobieltje op de hoogte blijven van elk nieuw reisverslag? Stuur een sms START FOLLOWING JETJJEE ON naar 1008. (EUR 0,55 p.o.b. max.1 per dag. Lees de voorwaarden)
Veel plezier!

• 13 Januari 2011 - 19:05

Opa Smit:

Lieve Julliette,

Met zeer veel interesse heb ik al je verslagen gelezen.Het is toch fantastisch! Geniet er maar met volle teugen van. Je hebt het reuze getroffen. Zaterdag vlieg ik naar Wenen om als specialguest het verjaardagsfeest van Peter Augendopler bij te wonen.
    We houden uiteraard contact en doe de hartelijke groeten aan Sven.

Veel liefs Opa

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011