2 weken voorbij lijkt wel 2 maanden. - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu 2 weken voorbij lijkt wel 2 maanden. - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

2 weken voorbij lijkt wel 2 maanden.

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

16 Januari 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

Donderdag: 13 januari

sven belde me wakker om 10 uur ofso of ik nog kwam maar ik was helemaal in dromen land. Ik had mijn 1ste gekookte ei gemaakt want ik had egt niks meer in huis. Ik nam steeds stiekem jus de orange en brood van me kamer genoot (mariana ) stiekem omdat ik veelste weinig had gekocht en niks meer in huis heb behalve eieren. Om half 3 getraint en ik daarna school. IN de avond had ik weer pasta gemaakt. :P

Vrijdag: 14januari

In de ochtend van half 11 tot half 1 getraint. Daarna met Besty naar sport keuring ik was goed gekeurd:P Toen weer naar subway traktatie van Betsy. Ik zou gaan kijken bij sven zijn training die om half 2 tot 4 uur was. Maar was precies 4 uur daar dus net te laat. Ik had eerst Betsy en Patrick gevraagd om sven uitteschrijven maar die gingen weg het hele weekend.

Ik had Jacqline gevraagt om sven uitteschrijven maar Sandy (moeder van sven kon 1 uur later mailen maar dat mocht niet) weer gedoe..

Daarna naar smoothie king en weer subway geweest. Toen had ik geprobeerd dat Lacey (van tennisteam super aardig) sven kon uitschrijven maar je moest opeens 25 jaar zijn:S lacey was 18. Sven moest elke keer zijn moeder wakker bellen om hun te mailen dat iemandanders sven mag uitschrijven. Ik ging met de meiden mee naar basketbal wedstrijd en SCF team won ! het was egt gezellig! Toen belde sven op dat er een feest was bij Moises Allu ( de zoon van een pro honkballer) omdat hij een schollar ship krijgt bij de beste junior college. en gaat dus al zaterdag weg) HIj is super bevriend met hem tennist altijd met hem enzo dus wou er egt graag heen. De meiden wouden ook gaan dus gingen we sven ophalen. Maar omdat lacey geen 25 was moest sven thuis blijven. ( het feest was ook op IMG maarin een deel waar dikke villa's staan ( waar betsy ook woont) en waar sven niet mag komen. ) Dus hij super kwaad . Beau een vriend van sven en kamergenoot ging wel naar het feest en sven werd dus in zijn eentje achtergelaten.

Toen we daar aan kwamen waren er nog alleen soccers spelers en ze deden een bier spel. ik en die meiden speelde beetje achter zijn laptop. Moises hoorde over sven en hij regelden een vriend vaneen vriend die 26 is en hem kan uitschrijven . Maar eerst moet zijn moeder een mail van toestemming gestuurd hebben. Dus Sandy was om 5 uur sochtends wakker gebeld door sven om een mail te moeten sturen. Uiteindelijk is het gelukt en kwam sven ook. Ook waren er ondertussen veel honkballers gekomen en was het best druk.

De jongens waren erg aardig maar er waren 3 meiden op dat feest gekomen die moises niet kende en niet uitgenodigd had en die opeens in hun ondergoed in de badkamer gingen zoenen. heeel apart. Toen ging nog een jongen mee doen en 2 jongens gingnen beetje staan kijken. Ik had niks door omdat ze de deur opslot deden maar had later alles gehoord van moises die ook stond te kijken:S

Ik was pas om 2 uur thuis ofso.

Zaterdag: 15 januari

tot half 1 uitgeslapen.
Ik had pannekoeken gemaakt die als frisbee konden worden gebruikt.

Daarna weer training van half 3 tothalf 5. Ik wou met patrick weer naar wallmarkt omdat ik op 1 ei leef maar patrick kon niet en lacey wel dus ging ik en sven ( die bij mijn training kwam kijken) met haar mee. Ik had super veel gekocht dit keer want ik wil nu is wat ander eten dan pasta:P jammergenoeg had ik samen met sven tog een kant en klare lasagne en mega pizza naar binnen gewerkt.

Zondag: 16 januari

relax dagje. Weer pannekoeken gemaakt:P maar ook fruit gegeten heerlijk weer.:) film: Titanic gekeken en australie open. kant en klare ravioli weg gegooid omdat het naar katte voer smaakte en kip met pesto en kaas gemaakt. Voor het eerst gewassen vandaag met hulp van me kamergenoot ( mariana) omdat zei de hele dag schoonmaakt. Ze heeft ook alle schoonmaak middelen die je kan bedenken en ze maakt de kleinste hoekjes schoon. WE hebben een afwas maar zij doet alles met de hand. Ik voel me egt schuldig als ik een vies glas laat staan .:P

haha oja en ze had op haar gatorade geschreven: don't touch! hahah omg egt erg. ik ga er een foto van maken.

over foto's gesproken op me hyves:

www.jetjjee.hyves.nl

staan de rest van de foto's die ik heb.

Ik ga slapen morgen martin luther king day dus geen school!

xxxxxxxxxxxxxxxxxx


  • 17 Januari 2011 - 20:16

    Pap:

    Happy Martin Luther Day!!!

    Kus,
    Pap

  • 21 Januari 2011 - 12:04

    Pap:

    Jet wat is er met de temperatuur gebeurd?!? 14* is niet veel. Moeten we je de winter kollektie sturen?!?
    Goed weekend, DIKKE kus, pap

  • 21 Januari 2011 - 22:39

    Jet:

    ja ik snap er ook niks van... het is nog geen tijd voor jullie om langs te komen:P en ja extra trui zou wel handig zijn:P
    ik heb het nederlandse weer mee genomen:p

    xxxxxx jullie ook!

  • 26 Januari 2011 - 23:24

    Judith & Robert:

    hoi jet, we lezen net je reis verslag volgens ons heb je het best naar je zin, beetje koud daar??? Wij zitten op Aruba dus vlak bij en wel 30 graden, maak er iets leuks van en we blijven je reisverslag volgen. Aloha jud & rob

  • 28 Januari 2011 - 00:11

    Jet:

    eeeeeej wat leuk dat jullie het ook lezen !

    jaa het is net een droom hier maar het weer nog niet veel wind en koude wind! beetje zonnetje maar dat voel je amper door de koude wind:S:(

    omg gaaaf! wouw 30 graden omg dat is egt heel anders dan hier!!

    hoelang zijn jullie daar? jaa jullie ook!! genieten!

    xxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 52726

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: