omg sorry drukdrukdruk - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu omg sorry drukdrukdruk - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

omg sorry drukdrukdruk

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

02 Februari 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

oo sorry fans maar ik had egt geen tijd ik heb opeens super veel huiswerk en toetsjes!

OKeeywaar was ik gebleven:

vanaf Maandag 24 januari . Ik had gewone week niet veel speciale dingen alleen dat ik een avond naar sven toe ging en daar was een wedstrijd tussen 2 vande beste spelers van Img er was een hele tribune vol met jeugd aan de andere kant de choaches met nick bolletieri, er waren tv schermen en er was muziek en er waren opdrachten voor kinderen die rackets en schoenen konden winnen. hele rare opdrachten zoals stapel koekjes op je hoofd.

en oja We hebben egt een chaos leraares niemand snap het en ze zegt ja dit is in de test oo nee tog maar niet enzo, tog maar wel enzo :P

Maar ik ga nu even naar het weekend rest was gewoon school en tennis.

28 vrijdag:

voor training ging ik met lacey naar joga centrum. Ze wil met mij Hot joga doen dat is joga met een kamer op 30 graden ofso. maar de hot joga is preceis onder mijn lessen in de avond dus dat lukt niet. Er zijn ook baseballes van Img die dar heen gaan :P vrienden van sven :P
Na training was het half 5 ik had patrick gevraagd om sven uittesingen na de training en hij zei dat hij dat ging doen. dus ik naar huis om te douchen en om naar sven te gaan. Sven belde me dat hij met Beau naar de chinees ging, dus ik ging met hun daar heen. het was heel gezellig en je kreeg voor 5 euro vet veel eten. Ik wou niet dat sven bij me sliep want ik had zaterdag de eerste wedstrijd en hij beweegd super veel ( honkbal bewegen ) en slaap dus niet egt goed. maar sven was aan het zeuren dus ik moest vragen aan patrick tot hoelaat hij sven had uitgesigned. Toen we net bij mijn huis waren smsde patrick dat hij het vergeten was omg.. het was al donker omg sven is nu in problemen . Dus ik patrick bellen dat hij sven nu nog moet uitsignen was toen half 10. Hij reed helemaal met sven naar office. en zoals ik zei elke keer worden ze strenger en maken ze nieuwe regels. Dus nu opeens mocht het niet omdat de moeder van sven niet had gemaild dat patrick voor altijd kan uitsignen, terwijl patrick nu al 4 keer heeft uitgesignd. So mijn wens kwam uit ik sliep lekker alleen:P

Ik werd zaterdag om 9 uur opgehaald met het busje door patrick om naar onze eerste wedstrijd te gaan!!

Ik kon niet uit me bed komen en ik stond 10 voor 9 op ofso:P ik was best zenuwachtig ik wou gewoon goed spelen eerste wedstrijd. we gingen inspelen om 11 uur om 12 begon het. Het voorstellen was egt amerikaans. :

in een rijtje staan van nummer 1 tot 6 dan word je naam geroepen dan doe je ene stap naar voren en geef je je handaan je tegenstander aan hun coaches en ga je eigen team langs. Ze gaat het hele rijtje af.

EErst zijn er 3 dubbels ik dubbel met an-sophie en het is tot de 8, we hadden gewonnne daarna zijn er 6 enkels ik had 6-0 6-1 gewonne alleen lacey had die dag verloren in tiebreak. dus totaal 8-1 gewonnen

Het was egt super gezellig in de bus had was ongeveer 2 uur rijden naar de plaats: we speelde in Tampa in de college: Hillsborough. we speelde zaterdag tegen ABAC en zondag tegen Coastel Georgia. Het zijn alle 2 junior college. Het was daar egt cool ik zag de tampa amerika footbal stadium dat was egt zoooo enorm groot en daarnaast de yankees stadium egt super cool. De tennisbanen waren ook erg goed!

Na wedstrijden gingen we bij mexicaans restaurant eten boritos erg lekker, daarna kwam ik thuis en ging ik snel naar sven toe omdat het al laat was we gingen even tennissen en svne kon niet meer lopen door spierpijn overal. Ik ging vreog naar bed ik moest zondag 6.30 uur opstaan omdat ik om 7 uur werd opgehaald om half 10 was onze second wedstrrijd.

Iedereen had alles gewonnen dus totaal 9-0. Wat ook tipisch amerikaans is dat je tijdens de wedstrijd gewoon andere aanmoedigd, om de minuut worden er bijnamen en SCF geroepen. Ook is tipisch dat er super gecoacht word ook tussen de punten zegt betsy wat en tussen de game komt ze gelijk naar je toe gerend ze lopen gewoon over de banen heen.

Na zondag wedstrijd gingen we in de Wendys eten soort macdonalds maar dan gezonder. Ik had egt een super super lekker cowboy hamburger:P ik had het binnen 1 minuut op en dat lukte patrick niet eens. Daarna zou sven naar mij toekomen maar hij ging met beau en nog iemand eten in Sport bar en het duurde daar super lang dus hij kwam later maarhet was al donker dus hij zou weer in de problemen komen dus hij moest weer heel snel weg.

Maandag hadden we geen training rustdag.

Dinsdag 1 februari, gewone dag.

Woensdag februari, OMG geen gewone dag,

1. WE gaan donderdag naar miami tot zondagg!!!
2. sven is op zijn pols gevallen en het is zwaar gekneust. omgomg.
3. Ik en sven gaan een mail sturen naar HAWAI college ze zijn goed in honkbal en super goed in tennis. Ze staan nummer 7 van division 2 en barry nummer 4 ongeveer dus egt heel goed. en ze hebben een belgisch meisje in hun team en 3 uit zweden dus egt gaaf.
4. Ik had gedroomd dat Mariana het huis uitging om bij haar familie te wonenn:P
5. ZE heeft het hele huis schoon gemaakt ook de woonkamer waar zenooit zit, ze heeft zelfs mijn boeken opgestapeld enzo opgeruimd en ze ruimt ook me prullebak op OMGOMG ze heeftook gestoftzuigd overal enzo OMG.
6. me ouders en fran komen me bezoeken in april!!
7. Sven moet morgen 3 essays afhebben anders word hij van school gestuurd en hij heeft nog niks gedaan.
8 WE hadden vorige week training met een meisje van 13 die schollar ship heb gekregen voor img en elke dag 5 uur traint en om de 3 weken naar huis vliegt en dan 2 weken thuis blijft en dat weer 3 weken img enzovoort. ze was egt super goed egt super talent. ze slaapt bij betsy.ze was ook kijken bij onze tweede wedstrijd.
9. deze week hadden we training met haar zus zei kwam ff langs om haar zusje te zien enzo. ze zijn egt alle 2 supersuper aardig.



Okeey hoe was de dag: chaotisch.

Ik was met lacey naar livestyle daar kan je krachttraining krijgen en yoga zumba en alle soorten klassen. Het is 37 dollar per maand. Ik ga naar de nieuwste want er zijn hier 3 stuks. Het is egt groot.

DAarna school tennis en school daarna telefoontje van sven over zijn pols hij deed een duik om de bal te vangen en landde op zijn pols... omg .

en over hawai , hij gaat morgen met de college man een filmpje maken en mail maken.

Ik heb morgen om half 3 tennis ( maar het is grote kans op regen ) en om half 5 gaan we rijden!!! OMGMOGOGOGMOGMOGMOG ZOOOOO GAAF! SOOOOO EXCITING, het is 4 uur rijden en dit is onze schema:

vrijdag: Broward
Zaterdag: Barry en
Zondag: Nova

Broward en Nova zijn junior college en Barry is een division 2 college maar wel de nummer 4!!! dus super goed!

WE blijven dus 4 dagen in een hotel en het word allemaal betaald door school, ook de restaurants in de vorige weekend.

...

zoo dat was het ongeveer denk ik..

Ik ga nu me leraar mailen dat ik niet naar klas kan morgen.. ::(:P

Ik zal fotos van miami maken en er op zetten en ik neem me computer mee dus ik blijf wel schrijven.


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx mis julliee

  • 03 Februari 2011 - 16:29

    Sandy:

    Zo leuk om te lezen, heel veel succes en plezier. x

  • 06 Februari 2011 - 20:33

    Lotte Lehman:

    have fun jettttt! :D

  • 11 Februari 2011 - 10:01

    Sonja:

    Hai Jet, Zo te lezen een fijne tenniservaring rijker. Veel plezier en geniet van je tijd daar. Leuk dat pap, mam en Fran je in april komen bezoeken.
    In Heiloo is het vandaag een miezerige grijze dag. Have fun Dikke kus uit Boekenstein

  • 12 Februari 2011 - 19:04

    Mado:

    haha jet ik vind je blogs altijd zo mooi! wanneer schrijf je weer een nieuwe? :) nog veel plezier daar! xx

  • 13 Februari 2011 - 13:53

    Eline:

    Hoi lieve jet,
    Alles goed bij je? Gaan zo even aan de borrel in boekenstein, dus hoor zo de verhalen wel misschien kom je wel even op Skype. Zag dat het nog lekker warm bij jullie is. Heerlijk. Kijk weer uit naar je volgende verhalen. Hoe gaat je engels? Dikke kus van mij en mijn 4 mannen.

  • 14 Februari 2011 - 16:59

    Juliette Smit:

    eej eline!

    sorry voor late reactie

    nou het weer is hier koud wel zon maar koude wind het was hier 10 graden!

    hoe was het bij pappa en mamma?:P

    engels gaat goed alleen praten nog moeilijk :P

    xxxxxxxxxxx

  • 14 Februari 2011 - 16:59

    Juliette Smit:

    eej eline!

    sorry voor late reactie

    nou het weer is hier koud wel zon maar koude wind het was hier 10 graden!

    hoe was het bij pappa en mamma?:P

    engels gaat goed alleen praten nog moeilijk :P

    xxxxxxxxxxx

  • 14 Februari 2011 - 17:00

    Juliette Smit:

    eej sonja!

    jaa bedankt! jaa super leuk dat me ouders en fran komen!

    super veel groetjes aan joep!

    xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 268
Totaal aantal bezoekers 52727

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: