I have magic forces;) - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Juliette Smit - WaarBenJij.nu I have magic forces;) - Reisverslag uit Mauritius, Mauritius van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

I have magic forces;)

Blijf op de hoogte en volg Juliette

30 Maart 2014 | Mauritius, Mauritius

Die week heb ik elke dag bizar hard gewerkt en was helemaal kapot als ik rond hafl 7/ 7 uur thuis kwam. Het wereldwijde project waar ik aan werk is veel werk, leuk werk, leerzaam, interessant werk, maar vooral hard werken. Er is een nieuw meisje Pamela die ook bij circus werkt maar op een andere afdeling namelijk meer operational, echt de events uitvoeren. Maar niks lijkt het zelfde zij heeft namelijk nog geen project en zit eigenlijk de hele dag beetje te chillen mee tegaan naar events en beetje chocolade cake te eten met collega's enz. Af en toe komt ze mij stalken maar ik heb niet eens tijd om antwoord te geven, ook als we terug reizen samen ben ik helemaal gesloopt/gestrest en heeft zei nog volle energie;) Ik was erg blij dat Vim iets leuks met mij wou doen woensdag omdat ik echt toe was aan ontspanning, we gingen eten bij eentop italiaan met super lekker pizza's ergens in hetzuiden. Ik vroeg of Denise mee kan anders lijkt het steeds echt op een date:P Denise opgehaald en heerlijk langs de kust gereden .. lekker gezeten te veel pizza gegeten en erg gelachen. Kom maar weer op met de stress dacht ik de volgende ochtend..;P

Op vrijdag werd ik beoordeeld door mijn manager en ik ben er achter gekomen hoe slim/inspirerend/motiverend en fantastisch mijn manager is. WOUW wat een geweldige manier van iemand feedback geven.. ik was helemaal tot the top gemotiveerd en geinspireerd en kwam er toen pas achter wat ik allemaal voor te gekke groei mogelijkheden heb binnen het bedrijf. Ik mag de leiding nemen van het hele project moet een wereldwijde buzz creeren en groot marketing plan die ze ook gaan uitvoeren.. wouw oke uhmm ben ik hier klaarvoor en hoe ga ik doen?.. leiding nemen wouw oke maar hoe dan.. oke schit hoe ga ik dit allemaal doen in 2 maanden onee zo veel mogelijkheden/opportunities maar zo weinig tijd en ik zat vol met vragen.. ik moet een slim persoon spreken YOER help me!! Ook moest ik even goed de kritieken verwerken waar ik altijd heel veel moeite mee heb(gaat al beter maarkon vroeger echt geen kritiek aanhoren) Maar heb geleerd dat zonder kritiek het moeilijk is om jezelf te verbeteren.. dus ik moet aan aannemen, geen weer woord en hem zelf gaan bedanken voor zijn eerlijke mening, en dat heb ik gedaan.. wouw juul volwassen van je;)

En ik ging zo mega gemotiveerd van werk op vrijdag dat ik mijn computer en alles had mee genomen om te gaan werken in het lange weekend (we hadden weer een public holiday on monday) Het is weer vrijdag ik wil zo graag uit deze sneltrein het gaat allemaal te snel.. :(.. nog maar 7 weekende :'(

Nevertheless.. We hadden een barbecue en poker avond in mijn villa op de derde vloer. Terwijl ik probeerde raad te vragen bij yoer hoe ik een wereldwijde marketing plan ga schrijven en hoe ik leiderschap ga nemen en hoe ik een wereldwijde buzz ga creëren kwam Ulrick en zijn vriend al binnen (goede vriend en de instructor van ons toen we in de bergen gingen klimmen) Hij kwam even vertellen hoe het zit met canyoning in the 7 waterfalls. (abseilen van de waterfalllen ) super cool. We zouden mega korting krijgen en we zouden het op onze vrije dag maandag doen. (uiteindleijk niet doorgegaan iedereen was te moe van het zwareweekend feesten in het noorden).:'( Ulrick kan ik alleen gaan vroeg ik mij nog zielig af/..

Dus nadat ulrick even wat info had verteld over cayoning vroeg hij of ik met hem mee ging naar zijn huis waar al zijn vrienden waren voor een sega feest (typisch mauritiaanse feestje) JA! was mijn antwoord en daar ging juul weer als enige mee met een mauritiaan naar een mauritaans feestje terwijl alle nederlanders ondertussen met ze alle zaten te pokeren.. Ik kwam aan en ik kreeg gelijk een zelfgemaakte bloemen krans om mijn hoofd en heerlijke barbecue kip voorgeschoteld:) het was mega gezellig ik moest in hetbegin van mijn stage even omschakelen van techno muziek van te gekke clubs in amsterdam naar sega muziek het was wennen maar nu vind ik het geweldig hoe ze erop dansen met de heupen beetje salsa met bloemetjes dingen aan beetje hawaii feeling en ook weer beetje afrikaanse dans diep in de knieen sexy enz.. een combinatie waar je versteld van staat hoe zelfs mannen het hier onder de knie hebben.. alle mannen hier kunnen super goed dansen en ze zijn er ook mega trots op.
Mijn collega (thierre die mij af en toe naar huis rijd) kan niet stil zitten achter het stuur en elke mauritiaanse man schept op over zijn dans kunsten. haha tegen overgestelde wereld als nederland waar mannen maar ook al te bang zijn om met de heupen te bewegen of uberhaupt te gaan dansen.GAYYY word er dan gelijk geroepen:S:P Ik vind het helemaal geweldig om met zon mauritaan sega te dansen en ze dansen mij er allemaal uit.;) Ik zatdaar heerlijk met een hoedje bloemen kransje op met een soort houten zand schuif ding proberen iets toetevoegen aan de trommels/ triangel/ fluit en gitaar wat samen te gekke sega muziek vormde. De man die verkleed was als vrouw vorige keer was nu te gekke creoolse muziek ana het zingen (als man dit keer;P) en iedereen zong mee.. het was een te totaal andere cultuur ervaring wat ik nooit mee ga vergeten en ik denk dathun mij ook nooit meer gaan vergeten als enige blonde blanke meisje tussen 20 mauritianen;)

Ulrick heeftmij netjes thuis gebracht en we hebbenhier op het balkon nog beetje staan feesten met ze allen en nog even een nacht duik in ons zwembad genomen.. wat een leven he..

Volgende dag 10 uurin het busje met ze 14e voor de 2e keer op weg naar de clubs in hetnoorden.. oyeaahh.. clubbingg.. Iets andere groep maar nog steeds te gek om met ze alle hele weekend in een appartment te feesten:) Ik kreeg het weer voor elkaar om het kaartje van een sexy werknemer van clubmed te krijgen en daar een dagte kunnen verblijven.. ja tuurlijk dat heb ik weer why not?:P

Het was een top avond tot laat gefeest en voordat menno inelkaar geslagen werd (somminge mauritanen kunnen niet uitstaan dat alle mauritaanse mooie meiden zo makkelijk achter menno aangaan (blanke jonge) gingen wij snel de taxi in terug naar het appartement. Ik lag 5 uur te pitten maarde rest kon nog met hun dronken hoofden doorblijven lullen op het balkon tot 8 ofso? 11 uur de wekker en 12 uur zou hetbusje in (werd natuurlijk 1 uur ;P) ) het maakte mij niks uit want Ik werd door mijn andere vriend Arnoud opgehaalt omdat hij met ze vrienden naar bluebay gaan en hij mij mee wou nemen, tuurlijk why not? hoe doe jedat juul toch elke keer juul vraagt iedereen af? geen idee ,, yoer zegt: je hebt echt magische krachten.. ik antwoord: magische ogen misschien? Ik heb geenidee hoe het zit maar ik ben hier als enige met een vriendje en ik word als enige overal voor uitgenodigd. Gelukkig profiteren de rest daar ook op want denise mag lekker mee uitetenmet vim en volgende week mag iedereen mee op de boot van vim enz..

We gingen eerst zijn vrienden ophalen in het oosten en reden met 3autos naar hetzuiden.. jammer genoeg stonden wij 3 uur in de fille omdat iedereen spontaan naar de kerk om te gaan bidden en omdat er geen voetpaden zijn loopt iedereen op de weg enz.. maar uitzicht maakte alles goed.. laat aangekomen in het drukke populaire bluebay strand waar je overal tentjes, barbecue's, hele families ziet zingen dansen op sega muziek echtgeweldig. Tot 8 uur gebleven en ik werd netjes thuis gebracht.Wat een dag weer ongelovelijk. Arnoud was ziek gewordenomdat wij nog tot zo laat in het donker in het water waren en ik was ook erg dood op van het hele weekend dus heb die vrije maandag uitgeslapen tot 3 gechillt en ja toch nog gewerkt:) toppertje:)

Die middag nog even 'de diva' Christina van letland uitgezwaaid, er werden tranen gelaten en het was een mooi afscheid.. en nog even na gechillt met iedereen ..echt apart deze mensen zie je nooit meer in je leven...

fran succes met je upcoming exames ik mis je grappen gekkigheid je geweldige karakter.. ik ga naar alle 700 temples om jou te laten slagen;) xxxxx houvanje!



  • 06 April 2014 - 10:17

    Michel:

    Hi Schattie,

    Wat leuk allemaal en geweldig om te lezen!
    N-Joy ! XXX

    HvJ

    Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 418
Totaal aantal bezoekers 52717

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: