strand dagen !! - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu strand dagen !! - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

strand dagen !!

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

28 Februari 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

24 thursday:

Ik ging niet tennissen met tiffanie maar naar lifestyle met lacey! In de avond ging ik langs bij sven om zijn was te brengen. Maar ik werd 3 keer tegen gehouden door controleur waar ik vandaan kwam bij wie ik hoorden of waar ik woon enz. En dat ik niet meer om half 10 door de uitgang er uit mag. Wat ik normaal altijd doe. Heel apart. thius jersey shore maar gekeken.

25 Friday:

Na de training van 10.30 tot 12 gingen jana ik tiffanie en lacey naar the beach ! in sarasota , dat plaatsje is sooo veel mooier dan bradenton echt leuke en schattige winkeltjes. Heerlijk op het strand en na 3 uur moesten we terug want de batterij van laceys auto was op en dat moets opgeladen worden. Daarna gingen we bij super schattige italiaans restaurant eten halen ( ik had een spinazie lasagne) en het gelijk meenemen om het tijdens de honkbal wedstrijd te eten. ze hadden weer gewonnen !:) 8-1. ze zijn echt heel goed.

26 saterday:

Ik en lacey wouden yoga doen in lifestyle. Maar we dachten dat het om 10.30 was. maar het wasom 9.30 dus we deden wat krachttraining en sauna. Ik was dood moe en we hadden om 2 uur wedstrijd tegen Florida state college. Ik had nog snel geslapen toen ik thuis was van lifestyle. We hadden 6-3 verloren ik had me dubbel net aan gewonnen en enkel verloren . ze was echt irritant met hoge en alles terug ballen. maar ze kon ook echt scoren dus ze was erg goed. Sven was hele dag kijken erg lief. Ook de familie van lacey van orlando waren kijken.

Na dat ik was uitgenodigd door de lacey om mee uiteten te gaan met haar ouders en jana.We gingen eten in sarasote in een super schattig vis restaurant. het was egt heel gezellig. Na dat hadden we besloten om morgen weer naar het strand te gaan omdat het echt super lekker weer is. ik denk 25 graden. Maar ik zei ik kan niet naar het strand omdat ik super veel huiswerk heb. Dus jana zei nee jemoet mee. ik wilje wel helpen met je huiswerk, we maken het vanavond ( ze dacht dat ze het in 15 min afkon hebben omdat het engels grammer huiswerk is) dus ik ging me huiswerk thuis ophalen en we gingen naar lacey appartement om daar het samen te maken. Maar zo als ik al zei was het heeel veel huiswerk. en we waren pas om 6 uur am klaar in de ochtend en dat is niet overdreven. Dit is serieus. We waren ongeveer 11 begonnen in lacey appartement en om 2 uur ging lacey spaghetti maken voor jana en om 2.30 ging lacey slapen en had bed voor ons opgepompt. Maar het was om 3.30 leeg gelopen en we hadden geen dekens. dus jana had een taxi gebeld 4.00 en we gingen naar het huis van jana. Jana ging mijn huiswerk verder afmaken en ik lag half te slapen. later sliep ik op de bank omdat in de andere kamer die jana heeft ligt overal hondenpoep ( ze heeft een hond , ze is echt super rommelig en heeft overal wat liggen zelfs poep) Ze woont op champions walk maar heeft mooier huis dan sven. Ze heeft 2 kamers maar woont alleen met een hondje.

sunday 27 februari:

WE hadden onze wekker om 10.30 gezet om vroeg naar het strand te kunnen .Lacey kwam ons ophalen. ( ze sliep toen we weg gingen en we hadden een briefje achtergelaten:P ) We gingen naar mijn appartement ik moest me opkleden en daarna na sven appartment want sven ging mee! ook beau en david en andrew maar die gingen met de auto van david.het was echt heel gezellig, ook loren kwam nog langs. Ik en de meiden gingen uiteten in een super schattig aan het water ligend restaurant. en was weer zo gezellig! ik jana waren alleen super moe:P op de terug weg gingen we bij jana nog even uitzitten.

Monday 28 februari:

geen training rust dag gelukkig.Ik heb me hele kamer en huis gepoetst. Ik ging wel naar lifestyle met lacey en jana om 3 uur. ( jana ging ook een lifestyle abonnement aanvragen) na dat snel naar wallmarkt om een kopie van mijn sleutels te maken voor sven en om wat eten te kopen voor springbreak straks. ( volgende week)
In de avond kwamen lacey en jana nog even langs om te kletsen.

Tuesday 1 march:


  • 01 Maart 2011 - 19:49

    Daddy Cool:

    Daddy cool
    4 Minuten geleden

    Ja, OK !! Duidelijk! Feestje komt.......als je weer back home bent. Ron is alvast de ijskast aan het vullen....hahahha..en de Porsche is eruit! Moeten we toch gewoon op het fietsje aankomen rijden. Zeg je gaat me toch niet vertellen dat je een poets DIVA gaat worden? Lekker!!! Ruimt wel op. Jets even een vraagje: Is het leuker om op Anna Maria te verblijven(het Island) of in de buurt van Sarassota?? Kus, Pap en een lekkere week!!!

  • 01 Maart 2011 - 19:51

    Daddy Cool:

    Jet,

    Ron zei wel dat hij geen serpetines wil hebben in zijn Outlet! Ok begrijp ik!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 52730

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: