elke dag a happening(L) - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu elke dag a happening(L) - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

elke dag a happening(L)

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

08 Maart 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

eej lieve lieve witte:P nederlanders(L)


OKeey Tuesday 1 March:

Ik had 2 testen deze dag ging wel goed volgens mij. Na me school ( half 9 klaar) kwam lacey met jana me ophalen om sven te helpen om zijn spullen naar mijn huis te brengen want hij kwam bij me woneeeee:D:D:

Wednesday 2 March:

normale dag, ik, jana, lacey hadden een sushi avond gepland. We gingen naar lacey appartement waar tyra er ook was ( kamergenoot van lacey) we gingen sushi eten en sex and the city 1 film kijken( omdat jana verslaafd is aan sex and the city en elke aflevering uit haar hoofd kent).

Thursday 3 March:

Ik, tiffanie, tyra, lacey and Jana hadden een bowling avond. 3 zwarte Vrienden van tyra (eentje was baseballer van SCF). Kwamen ook mee. De bowling is het enige leuke te doen in Bradenton en is daarom ook super groot en druk! er waren wel 50 banen en alles was vol met echt amerikanen. Was super gezellig jana was weer lekker gek en grappig en heb me dood gelachen.

Friday 4 March.

We hadden training om 10 uur. Ik kwam aan het Patrick ging me vertellen dat er 2 regels zijn:

1. als je in het tennisteam zit mag je geen jongens in je huis.
2. Als je 17 ben mag je niet met een jongen slapen.

Dus conclusie: sven moest eruit. Ook al had ik nog nooit gehoord van de regels en mijn hele team wist ook van niks, moest ik het slechte nieuws aan sven vertellen. ( die sinds deze 3 dagen ontzettend goed isgaan spelen). Sven had gewoon training om half 2. Ik werd opgehaald door lacey en jana om naar Sarasota te gaan om te gaan shoppen.WAnt sarasota is een iets beter mooiere en duurdere plaats dan Bradenton. Sarasota ligt naast bradenton 15 min rijden. Ik had een horloge gekocht en kort broekje met sarasota/florida op me kont en teenslippers en kaarten om naar huis te sturen. We gingen ook in de duurste winkels door jana en we aten ook in een lekker restaurant. Daarna ging ik naar huis om snel een dutje te doen ( ik was dood moe) want uur later begon onze party.

Okeey party denkt iedereen:P

Ik jana en lacey wouden een feest geven in lacey appartement. We twijfelde eerst of we de baseball jongens van SCF moesten vragen of de IMG baseballers. Maar omdat SCF jongens lekker arogant zijn deden we Img boys. ( natuurlijk ook voor sven)

WE hadden beau (de kamergenoot en best friend van sven ) gevraagd om zo veel mogelijk vrienden uittenodigen om om 10 uur bij lacey te komen. wie kwamer er:

1. sven ofcourse
2. beau ofcourse ( jongen met de grijze jogging broek en wit img shirt)heel lelijke uitgaan kleren:P jana heeft met hem gezoent:P
3. luke ( kale op de foto)
4. kip ( jongen met lang donker haar met de gekleurde pet op) super aardig is keer in Amsterdam geweest:P
5. ryan ( ryan heeft met lacey gezoent die avond) ryan is een jongen met schattig gezicht en rood shirt met zwarte joggings broek.

tja sporters kunnen niet meer zonder hun joggings broeken ofso:P :S

6. martin de jonges met blond half lang haar en een super lach.:P met een zwart petje

ook kwam loren en tiffanie en annsophie langs! tiffanie werd 18 de volgens dag en ze kwam net na 12 uur dus het was een drukke en gezellige boel! ze deden bier spelletjes zoals met een pingpong balletje in het bierbekertje gooien en de jongens waren zoo aardig en grappig ik lag helemaal slap.

sven en ik gingen tussen half 2 en 2 uur naar huis. ik weet dat lacey nog tot 5 uur heeft moeten schoonmaken:p.

Zaterdag 5 march:

heerlijk lang uitgeslapen. want was drukke week. Ik ging om 5 uur met jana lacey en tiffanie naar het strand om de zonsondergang te zien.jana en lacey hadden eten, champange en donuts gekocht voor de picknick en taartje voor tiffanie. Omdat tiffanie jarig was heel schattig.
We gingen picknicken op het strand en dat was echt heel gezellig en schattig en lief en leuk! jammer genoeg kwamen er vogels en jana heeft nachtmerries over vogels en is zooo bang voor ze dat is niet normaal en super grappig vind ik. er kwamen 10 meeuwen op onze donuts en kaasjes af dat ze wel half meter boven je hoofd gingen vliegen. het was echt een meeuwen attack en zelfs ik was bang geworden:P jana was allang terug naar de auto gerend en durfde niet meer terug te komen. we meosten van haar verhuizen dus we zaten paar minuten later op het gras naast het strand naast de parkeerplaats:P.wat nog steeds gezellig was:P

daarna nog langs het strand gelopen jammer genoeg waren er wolken en kon je de zonsondergang niet zien... maar we zongen liedjes van de beachboys en beatles( jana grote fan van ) en ik zong met me stem lekker mee:P

ik kwam terug ( ik zei tegen sven dat ik 1 uur weg zou zijn maar het was 3 uur geworden) gelukkig heeft hij zich zelf kunnen vermaken door eten te kopen in de supermarkt.en subway te eten ( wat zijn lievelings eten is geworden) typisch amerikaans:S:P

Zondag 6 march:

sven en ik hebben 1 jaar !! we dachten al van te voren om wat leuks te doen maar we moesten naar een appertement voor sven zoeken en ik moest om 3 uur trainen met een hoog Division 1 college.Mary en william ofso? ze moesten 4 uur vliegen om hier te komen en ze spelen altijd binenn dit was hun eerste keer buiten en het was helemaal geen lekker weer bewolkt enz. maar hun vonden het al super warm en geweldig omdat hun nooit zon zien en het sneeuw daar.

Sven en ik gingen naar een 1 persoonwoning in championswalk kijken wat buiten de campus is van Img. dus zonder de strenge regels. Er was een kamer vrij voor volgende week. Dus dat was mooi.

Sven ging naar beau en ik had training. Ze waren egt erg goed. en wat toeval was dat er iemand van nederland in hun team zat! echt een boers blond meisje maar super schattig en aardig! ze was ook freshman jammer genoeg speelde ze niet, want ze hadden wel 10 meiden in het team ( 8 van hun hebben een ful schollar ship! :O )
Ik zei tegen haar die jongen (sven ) daar is ook uit nederland dus het was echt toevallig en ze komt uit utrecht.
Ook zat er een duiste in het team die heel goed is en nummer 2 is.

We zouden eigenlijk tegen hun spelen die dag maar omdat we al naar orlando gaan voor 4 dagen hadden ze er een training van gemaakt.

Daarna ging ik met sven en lacey naar radio check om usb en dingen te kopen.

Dus om nog wat speciaals te doen op onze 1 jaar relatie, wou ik wat bestellen bij een super lekker schattig italiaans restaurant in sarasota waar ik eerst de spinazie lasagne had besteld.
Het eten werd besteld maar de bezorger kon onze adress natuurlijk niet vinden het het duurde wel 2 uur, sven had door de honger mij bijna opgegeten :P . Ook had hij een pizza besteld dacht hij maar hij kreeg iets anders:P.

Ik had een large pizza besteld en dat was echt enorm 3 normale pizza in nederland.

Monday 7 march.

we gingen om 10 uur kijken naar mary en william college op img omdat hun tegen missouri speelde (ook hoog D1 college) ze waren allemaal erg goed. we zouden om 11.45 naar orlando gaan. ik had heerlijke geslapen de 2 uur durende trip. Ik had mijn dubbel 8-0 gewonnen en me single: 6-0 6-2 gewonnen. het was division 3. iederen won best wel dik het was 9-0 totaal.

Ik ben bevriend geworden met de hele familie van lacey. want lacey komt uit orlando dus haar 2 oma's haar opa haar ouders haar zus een vriendin iedereen kwam kijken super schattig! ze waren allemaal super aardig en lacey wil mij morgen mee nemen om plaatjes te laten zien in orlando zoals haar highschool enzo.echt leuk! lacey heeft de auto van haar zus gekregen dus dat word super.

Ik zag ook de achtbanen hier in orlando , maar om daar na toe tegaan moet je 70 dollar betalen..

Oja mariana was het hele weekend weg omdat ze met betsy naar de farm is, ze speelde ook niet(ze speeld al 2 weken niet) omdat ze geblesseerd is aan haar been.

Na de wedstrijd na het hotel gegaan. super hotel ik en lacey hebben 1 kamer met een super jacuzzie bad enz. annsophie en laurence en loren delen de zelfde kamer omdat deze kamer zo groot is dat er meer dan 6 personen inkunnen.

we hadden gegeten in een tai restaurant erg lekker. alles word betaal door de school maar het budget heeft wel een grens. we kunne maar 3 dollar voor ontbijt en en 20 dollar voor lunch en avondeten volgens mij.

Ik ga nu slapen morgen dus een vrije dag, woendsdag en donderdag hebben we weer wedstrijden. en donderdag avond terug!

het is trouwens springbreak deze week. Dat betekent party voor de meeste mensen maar niet voor ons:P .springbreak is hier echt een gestoorde week voor amerikanen ze gaan allemaal naar miami op de feesten en om op het strand te slapen met elkaar enzo.Ook de jongens van het feest gaan naar miami naar ene festival enzo.

Lacey is nu naar haar ex vriendje die hier nog op haar highschool zit in orlando. (stiekem want patrick weet van niks:P )

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

dikke kus aan iedereen en opa als je dit lees ik stuur je morgen een mail !!! (L)(L) misjullieee !!!!!

  • 15 Maart 2011 - 10:07

    Lotte Lehman:

    heee jetttt! super leuke verhalen weer haha:D je hebt t volgens mij echt superrr leuk! genieeet ze hea en succes met al je wedstrijden!:D xxxx (L)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 264
Totaal aantal bezoekers 52731

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: