week 3 irritaties :P - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu week 3 irritaties :P - Reisverslag uit Bradenton, Verenigde Staten van Juliette Smit - WaarBenJij.nu

week 3 irritaties :P

Door: jetjjee

Blijf op de hoogte en volg Juliette

21 Januari 2011 | Verenigde Staten, Bradenton

maandag 17 januari:

Martin Luther King day het enige wat ik had was tennis. Omdat het regende ging dat niet door. Ik ging in de avond naar sven we hebben van 6 uur tot 10 uur getennist en al zijn vrienden liepen langs en paar kwamen op sven afrennen en ze gingen serveren ze slogen steeds mis en bakte er niks van. Maar toen ging ik serveren en die jongens waren ondertussen ballen op elkaar aan het gooien en ik serveerde 1 ste service super hard door het midden en daar stond opeens een vriend van sven een bal te vangen van zijn andere vriend en mijn bal kwam recht in zijn .. ballen hhahahahaha omg het was zoo grappig hij lag 10 minuten op de grond van de pijn. was egt zielig maar zooo grappig:P


Dinsdag 18 januari:

ik heb dinsdag alleen in avond klas net als donderdag dus eerst training. Er kwam een jongen die ik herkende van iets. Hij moest van school vrijwillers werk doen ofso en ging onze tennislessen bij wonen. In de avond zat ik weer bij de oudjes sommige zijn al grijs en sommige zijn egt zooo poep dom dat is gewoon zoo irrritant . ze zijn allemaal egt oud en willen daarom hun huiswerk helemaal perfect hebben enzo.

Woensdag 19 januari:

hier is mijn schema:

Monday:

writing: 12:30 - 1: 50
training 2:30 - 4:30
grammer: 5:30 - 6:50

Tuesday:

training: 2:30- 4:30
speech: 5:30 - 6:50
reading : 7:00- 8:20

wednesday:

writing: 12:30 - 1:50
training: 2:30-4:30
grammer: 5:30- 6:50

thursday:

training: 2:30-4:30
speech: 5:30 - 6:50
reading: 7:00 - 8:20

Friday:

training: 10:30-12:30

SaturdaY:

training 2:30-4:30

Thursday:

er lopen hier trouwens overal eekhoorns en schildpadden egt gaaf ik ben de enige hier die het bijzonder vind en er voor gaat stoppen. Heb vandaag fiets gekregen van lacey egt super meid is dat !!
Ik heb super irritaties gekregen voor mariana ( me kamergenoot) omdat ze alleen maar schoonmaakt en niks zegt en eet in haar kamer ik heb gewoon 2/3 van het huis omdat ze nooit in de woonkamer is. Ze is 2e geworden van een toernooi van alle junior college in amerika.

Ben er vandaag achtergekomen waar ik DAniel de jongen van de training van ken hij zit op img met tennis en hij wou ons helpen om iemand te verzinnen die sven uit kon schrijven en hij zei: ja je moet gewoon net alsof doen dat juliette je moeder is en dat je met je moeder weg bent en dat ze dan bellen en dat juliette dan opneemt en doet alsof ze sandy is. ( moeder van sven) . maar dat durfde we niet :P

Hijvertelde dat hij deze nacht een drug test had maar dat hij marihuana heeft gerookt.

vandaag de krachttraining hok gezien van SCF was net zo slecht als de tennisbanen:P heb gekeken bij andere krachttraining zaal bij subway die was 40 dollar per maand. en SCF is gratis.. maarja..

Friday: 21 januari

trainingg ging niet door vanwegen regen en we hadden conditie trainig in basketbal zaal super cool. DAarna snel naar svens traiing gegaan en gekegen mocht zelf ook slaan in oefenkooi. We gaan uiteten met de meiden omdat ann-sophie jarig iemand van het team. Mariana is opeens weg en zei weet dus van niks ( lekker voor haar:P ) we gaan naar pizzaria en volgens mij heeft lacey een cake gebakken! VAndaag heb ik ook het drugs meisje ontmoet egt een negerin met rasta haren enzo maar wel erg aardig. Ze deelt dus een kamer met lacey en ze heeft een vriend en keer lag lacey 1 nacht wakker omdat hun zo ruzie maakte.

het uiteten was egt super gezellig we gingen in een itialiaans restaurant en het was egt lachen! jana kwam er achter dat er een drugs test is en had die avond er voor nog wiet gebruikt. We hadden veel foto's gemaakt.

Zaterdag: 22 januari

training in de ochtend daarna na baseball gegaan want ze moesten tegen oude SCF studenten was wel leuk maar er was echt een ijs koude nederlandse wind. Dus na half uurtje weer weg. Sven mocht niet uitgeschrijvne worden omdat hij maar tot de smoothie king mag en de baseball is maar 10 meter verder ofso maar dat mag dus niet eens:S:Pterwijl het gewoon licht en overdag was ( 2 uur smiddags) ze worden steeds strenger en verzinnen steeds nieuwe regels:S

Toen subway gehaald en bij jana thuis gegeten het was een puin hoop bij haar daar lag een drol van de hond en daar lag een oude verrotte pizza en daar lag een bh overheen enjeweetwel. Ik kreeg haar hele levens verhaal te horen en ook van Lacey wat nogal schokkend was allemaal. Daarna na Basketball wedstrijd dat was wel serieus. Ze wonnen laaste 10 seconde met 1 punt voor egt zooo spannnend egt super gaaf iedereen schreeuwen en zo en cheerleaders tussendoor haha echt amerikaans!

Daarna gingen we naar een shop waar je een pil gingen kopen voor jana ( een pil om drugs sneller uit je lichaam te krijgen) maar was al dicht.

Ik was bij sven afgezet was al 7 uur en patrick zou komen om hem uittesignen. egt lief. (nadat ik 100x gebeld en gesmst had:P )
WE hadden in de avond kip gemaakt met sla wat te oud was met broccoli wat te oud was :P

Zondag: 23 januari

Na de zelf gemaakte pannekoeken,en oja dubbel en dwars was op tv!! omg geweldige film!! daarna Getennist met Lacey ik en sven , sven versloeg ons ik het begin hij word steeds beter egt gaaf maar daarna won ik natuurlijk weer gewoon van hem. :P

Daarna geld op onze mobiel gezet en boodschappen gedaan, Sven moest 9 uur thuis zijn en ik heb daarna huiswerk gemaakt en opgeruimd voor dat Mariana komt:P omg mariana is er al niet vanaf vrijdag avond en ik niemand weet waar ze is!

ik hoop dat ze spoorloos blijft:P

grapjee!


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 22 Januari 2011 - 16:24

    Mam:

    Wat een leuk team Jet!!
    Spreek je morgen! Kus Mam

  • 31 Januari 2011 - 06:40

    Eline:

    Jet !!!!!!!!!waar blijft je update?
    Alles goed met je?
    Wat een leuke foto's heb je er op staan!
    Heb van mama gehoord dat je het erg naar je zin hebt.
    En is je huisgenootje alweer boven water gekomen of heb je het rijk voor je alleen?
    Boy gaat nu net naar school dikke jas aan sjaal om wanten aan ja jet het is hier winter en het vriest.
    Ik moet zo ook weer krabben.bbrrr
    dikke kus uit heiloo

  • 31 Januari 2011 - 20:29

    Pap:

    Hi Jetser, wordt inderdaad weer voor een update voor de "Fans" ! Als je tijd hebt moet je hem maar weer bijwerken!

    liefs,
    Pap

  • 31 Januari 2011 - 20:29

    Pap:

    Hi Jetser, wordt inderdaad weer voor een update voor de "Fans" ! Als je tijd hebt moet je hem maar weer bijwerken!

    liefs,
    Pap

  • 31 Januari 2011 - 20:29

    Pap:

    Hi Jetser, wordt inderdaad weer voor een update voor de "Fans" ! Als je tijd hebt moet je hem maar weer bijwerken!

    liefs,
    Pap

  • 31 Januari 2011 - 20:29

    Pap:

    Hi Jetser, wordt inderdaad weer voor een update voor de "Fans" ! Als je tijd hebt moet je hem maar weer bijwerken!

    liefs,
    Pap

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Juliette

Ik zit nu in Bradenton in Florida, ik zit daar op een Junior College tot eind mei. Ik ben hier op te studeren maar zeker om te tennissen. Ik slaap met een meisje op een kamer in de campus.

Actief sinds 05 Jan. 2011
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 52733

Voorgaande reizen:

08 Februari 2014 - 24 Mei 2014

Mauritius

03 Januari 2010 - 03 Juni 2010

State college of florida

Landen bezocht: